Gå til innhold

Diablo 3 lar vente på seg (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, magefølelse kanskje?

 

Vel ryktebørsen er ganske så stor og det var vel flere ting som jeg mener tydet på det :

 

*Man venter en stor annonsering rett før juletider (hemmelig).

*Lokalisering av tekst er vist muligens ferdigjort, mener det har vært noen poster på et forum (kotaku?) som viste litt av innholdet.

 

Og masse annet man snapper opp om man leser her og der, men selvfølgelig ikke se bortifra at dette kun er kollektiv ønsketekning...

Lenke til kommentar
Gleder meg til dette spillet. får se hva som kommer etter verdt men så langt liker jeg Monk best:)

 

synest at det er litt feil at det kan Forhåndsbestille når spillet ikke en gang kommer i 2010..

 

Blir for dumt å forhåndsbestille det enda ja. Og det du allerede kan bestille nå er jo bare spillet i sin helhet. Men når det først skal bli lansert, så blir det vel special edition osv. som kommer også :) så likeså greit å vente.

Lenke til kommentar

Den som ventar på noko godt ventar sjeldan forgjeves. At dei innfører nye karakterer har to sider. Den eine er at dei tilfører noko nytt til spelet og ikkje heng seg opp i D2. Den andre er at fansen elsker å sjå igjen detaljar frå tidlegare spel. Det er jo ein oppfølgar, så mange vil starte opp Diablo 3 med gode minner frå D2 i sekken.

 

Ikkje ofte Blizzard har oppfølgarar til to av tidenes mest populære spel på vei, ein kan ikkje gjere anna enn å glede seg.

Lenke til kommentar
The Monk tar over mer for paladin egentlig, siden han har Holy Magic nå...

Men ja, jeg kommer til å savne paladin ja :)

 

Paladin? Det første som slo meg var assassin. ;)

 

Er spent på den siste klassen. Barbarian er og blir barbarian, men witch doctor minner mye om en blanding av necromancer og druid. Wizard kunne nok like gjerne vært sorceress, men da måtte de kalt den sorceress om man spiller som dame og sorceror om man spiller som mann. Så vidt jeg vet er det ikke en egen form for kvinnelig wizard? Monk blir nok en kombinasjon av assassin og paladin, så da gjenstår amazonen av de gamle klassene. De er som kjent kun damer, så vi får ikke en "amazone" i D3. Men hva får vi i stedet? Ranger ville blitt for kjedelig. Med mindre de kaller det Texas Ranger og insisterer på å kalle dem Chuck Norris. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...