Gå til innhold

Telenor setter ned surfeprisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg justerer selskapet ned prisen på Kveld&helg-abonnementet, som lar deg surfe etter 17 på hverdager og hele helgen. Dette koster nå 149 kroner i måneden, i stedet for tidligere 119 kroner, og tillegget er maksimalt 50 kroner per dag om du surfer før klokken 17 på hverdager.

 

Trodde de satte ned prisen og ikke opp.

 

Men gode nyheter dette:)

Lenke til kommentar

Telenor har også opprettet et abonnement for deg som surfer mye direkte på mobilen. Abonnementet "Mobilsurf" kan legges på toppen av ditt eksisterende abonnement, og sørger for at du kan laste ned inntil 500 MB. Månedsprisen er 99 kroner.

--

Abonnementet Av&til koster 99 kroner i måneden, og lar deg surfe til du har lastet inn 500 MB inkludert i prisen. Etter dette koster det deg 1,50 kroner per MB. Også her begrenses hastigheten etter 5 GB nedlasting.

 

Hva blir da forskjellen på å legge til Mobilt bredbånd på ditt eksisterende aboment og legge til tjenesten som heter Mobilsurf?

Samme pris samme mengde?

 

Det vil jo uansett lønne seg og ta av og til, fordi da får du muligheten til og koble til pc, uten ekstra kostnader?

Lenke til kommentar
Typisk Telenor. Things change, but really, they don't.

Hva mener du? Av og til abonnementet er så vidt jeg har forstått første gang Telenor tilbyr en god løsning for oss som skal surfe på mobilen. Når jeg hadde Telenor før, måtte jeg bruke Kveld og Helg, og overlevde kun fordi det var Wifi på universitetet.

Lenke til kommentar

Fint å lese at abonnentet som gir "full throttle", med 5 Gigabyte grense, skal koste kr 299,- heretter. Hadde det abonnementet tidligere. Men byttet fordi bruksmønsteret mitt endret seg.

 

Nå har jeg hatt kveld&helg en lenger stund, uten knapt å benytte meg av det. Montro om jeg sier opp abonnementet nå når de øker prisen på akkurat det abonnementet. Har ikke bestemt meg ennå.

 

Forandringer på prisene til det bedre fryder. En ville jo helst hatt det som gir "full throttle", og da er det bra å se at prisen begynner å nærme seg noe mer fornuftig.

Lenke til kommentar
Telenor har også opprettet et abonnement for deg som surfer mye direkte på mobilen. Abonnementet "Mobilsurf" kan legges på toppen av ditt eksisterende abonnement, og sørger for at du kan laste ned inntil 500 MB. Månedsprisen er 99 kroner.

--

Abonnementet Av&til koster 99 kroner i måneden, og lar deg surfe til du har lastet inn 500 MB inkludert i prisen. Etter dette koster det deg 1,50 kroner per MB. Også her begrenses hastigheten etter 5 GB nedlasting.

 

Hva blir da forskjellen på å legge til Mobilt bredbånd på ditt eksisterende aboment og legge til tjenesten som heter Mobilsurf?

Samme pris samme mengde?

 

Det vil jo uansett lønne seg og ta av og til, fordi da får du muligheten til og koble til pc, uten ekstra kostnader?

 

Mobilsurf ER Mobilt Bredbånd Av&til beregnet for vanlige abb. Altså prisen og mengden data er akkurat den samme. Og du kan bruke telefonen som modem opp mot pcen uten at det koster noe mer. Poenget her er nok å gi ett navn til hvert bruksmønster, for å lettere skille hva kunden ønsker å spørr om.

Lenke til kommentar
Fint å lese at abonnentet som gir "full throttle", med 5 Gigabyte grense, skal koste kr 299,- heretter. Hadde det abonnementet tidligere. Men byttet fordi bruksmønsteret mitt endret seg.

 

Nå har jeg hatt kveld&helg en lenger stund, uten knapt å benytte meg av det. Montro om jeg sier opp abonnementet nå når de øker prisen på akkurat det abonnementet. Har ikke bestemt meg ennå.

 

Forandringer på prisene til det bedre fryder. En ville jo helst hatt det som gir "full throttle", og da er det bra å se at prisen begynner å nærme seg noe mer fornuftig.

 

Det er vell nettopp derfor de nå har innført Av&til, nettopp pga at de som bruker det ganske lite (flestparten av MB brukerne). De fleste bruker mindre en 500mb pr mnd, og kan nå bruke nettet når de ønsker det på døgnet uten at det koster ekstra. Fleste storbrukere kan nå velge fullthrottle.

Lenke til kommentar
Surfing på fastpris er bra, men surfing til minuttpris blir aldri aktuellt for meg. Det kan fort lede til å koste skjorta.

 

Er vel ingen av disse pakkene, eller forsåvidt hos noen andre operatører som tar utgangspunkti minutt taksering.

 

Det er det MANGE år siden var relevant.

 

Du kan sjekke dette på påløpte kostnader så langt.

Endret av Rusher
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...