Gå til innhold

Mass Effect 2 husker deg (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er jeg ganske sikker på at man ikke trenger.. de er vel "nøytrale" eller noe!?

 

 

Men, jeg bare håper så inderlig at Shepard ikke er død, eller noe lignende, som de trailerne har vist.. og at det dermed er bare valgene som huskes.. for, jeg vil VELDIG GJERNE spille den samme Shepard igjen, og blir en smule lei meg hvis ikke..

Lenke til kommentar
betyr det at man MÅ spille (og gjennomført..) Mass Effect før man får spille 2'ern?

 

Nei, men har du ikke spilt det første vil du bare få en "standard" begynnelse og opplevelse.

 

Når det gjelder konsekvenser er dette egentlig bare småtteri i forhold til hva vi kan forvente oss mellom ME2 og ME3:

 

 

Denne gangen kan folk dø - inkludert Shepard. De vil i såfall naturligvis ikke dukke opp i ME3...

 

Lenke til kommentar
Nei, det er jeg ganske sikker på at man ikke trenger.. de er vel "nøytrale" eller noe!?

 

 

Men, jeg bare håper så inderlig at Shepard ikke er død, eller noe lignende, som de trailerne har vist.. og at det dermed er bare valgene som huskes.. for, jeg vil VELDIG GJERNE spille den samme Shepard igjen, og blir en smule lei meg hvis ikke..

 

Nei, han er ikke død. Jeg så en gameplay trailer fra E3 der man spiller Shepard.

Lenke til kommentar

Hmm, de skal altså se hvordan du løste slutten og basere seg på det.. Hva med de av oss som har spillt gjennom flere ganger med samme karakter og løst slutten forskjellig? Man måtte jo spille det flere ganger for å oppnå max level feks.

 

BTW: hva faen er poenget med å ha en annonse som skjuler post knappen slik at man ikke kan leggge til kommentar under artikkelen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det er da ingen problemer med securom lenger, ivertfall ikke noe jeg har lagt merke til.. det er securom på pcen min.. den er ikke tregere... den kjører normalt...platebrenning er normalt... det kommer ikke spill med bare noen få aktiveringer lenger. hva er egentlig problemet med securom lenger?

 

Vet det var en del trøbbel med det men det er ikke så vanskelig å få tilbake spore aktiveringer.

 

Edit til mrhenrik: "The March 2009 Steam release of the game removes the SecuROM DRM and replaces it with Valve's online distribution and DRM system, which ties the game license to an online user account." så hvis du ikke liker securom DRM så kan du få tak i steam versjonen.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Spillt gjennom ME to ganger nå. Hadde det langt artigere andre gangen. Kan vel ha noe å gjøre med 22" vs 37" men men :)

 

Historien er veldig god, karakterene er spennende og det å spille som adept er kjempeartig. The force force ftw. Håper at de ikke dummer seg ut med nr 2.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...