Gå til innhold

Bli med Fallout 3 ut i rommet (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på med fjerde DLC'en nå (Point Lookout).

 

Gleder meg til denne, blir spennende å se hvilke historiske personer de har funnet fram :) Aliens er moro.

 

Men begynner å bli nok nå, helt i orden at de gir seg etter 5 DLC's.

 

Det kommer jo tross alt Fallout: New Las Vegas også, som blir relativt likedan.

Lenke til kommentar

Jeg var før en aktiv spiller, men ettersom jeg begynner å bli "eldre" så har den tiden nå blitt redusert til noen timer i måneden.

 

Jeg har mye spill, både til xbox 360, ps3, wii og pc, men de brukes nesten ikke.

Det er dog et untak, og det er Fallout 3 på xboxen.

Selv om det er en stund siden jeg spilte noe særlig, så må jeg si at det er vel det spillet jeg har spilt mest de to siste årene, generelt sett facinert over stemingen, grafikken og mulighetene i spillet.

 

Denne nye "pakken" skal iallefall jeg ha når den kommer, har allerede bestilt fallout 3 guide på play.com, så når det kommer, begynner jeg helt på nytt, og da skal jeg ha med meg alt jeg kan opp igjenom spillets mange nivåer :)

Lenke til kommentar
Hmm, aliens, er litt lettere skeptisk, men vi får se. Tror kanskje jeg venter på en slags GOTY-versjon av spillet som sikkert kommer, og sikkert har alle disse ekstra-greiene.

 

AtW

 

jeg håper også på en fulstendig pakke. gidder ikke tanken engang på at jeg må starte 7-8 instalasjoner for å få spillet pluss alle tillegspakkene og patchene.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Tja, for min del var det vel nærmere to instalasjoner. Selve spillet og patchen. DLCene kan legges inn som noen filer i instalasjonsmappa uten å trenge noe ut over det. Fungerer i alle fall slik på diverse "gratisversjoner".

 

Edit: Må vel nevne at jeg så klart mente PC versjonen og at å skrive innlegg til gamle artikler fra forsiden er veldig dumt.

Endret av agito
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...