Gå til innhold

Bing fortsetter å øke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da gjenstår det bare å se om Bing blir Googles nye hovedkonkurrent, eller om interessen dabber av etterhvert.
Skal ikke se bort i fra "nytt og spennede" effekten, så det som blir interessant er hvor mye trafikk de vil få over tid. Som mange andre steder, det er viktig å holde på (få dem til å komme igjen) kundene/brukerene.
Lenke til kommentar
Bing er bare "same shit - different wrapping"

 

En ny søketjeneste jeg synes fortjener oppmerksomhet på grunn av kvaliteten er Wolfram Alpha.

De kunne trengt et bedre navn og penere design, men selve søkene er fantastisk bra.

 

WA er ikke en tradisjonell søketjeneste som er sammenlignbar med Google og Bing. Du får mange god dag mann økseskaft svar hvis du spør om noe den ikke har et eksakt og målbart svar på (Gisle sin "test" av WA er et godt eksempel).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Får ikke så mye ut av WolframAlpha:

 

Forsøk f.eks:

Limitations of FAT32, eller

FAT32 limitation, eller

FAT32

 

og det jeg fikk var:

Wolfram|Alpha isn't sure what to do with your input.

 

Både Bing og Google skjønte hva jeg ville frem til.

Lenke til kommentar
En ny søketjeneste jeg synes fortjener oppmerksomhet på grunn av kvaliteten er Wolfram Alpha.

De kunne trengt et bedre navn og penere design, men selve søkene er fantastisk bra.

 

Vel, det er mer en beregningstjeneste spør du meg. Wolfram Alpha er bra, men begrenset foreløpig.

 

F.eks prøv å søke på: ubuntu, AMD HD 4870 o.l.

 

Men den blir nok bedre. Fint med konkurranse til google, som begynner å bli en klam hånd om verden...

Lenke til kommentar

Wolfram Alpha er klart begrenset ennå, men det er glimrende når man får treff. Tjenesten vokser stadig. Jeg synes den fortjener mye positiv omtale på grunn av det de har oppnådd allerede.

 

Microsoft Live Search/Bing er bare et forsøk på finne opp hjulet på nytt, med håp om at designen skal dra opp inntrykket av den.

Lenke til kommentar

Sikkert bare "politisk vås" fra min side...men jeg kommer til å styre unna alt som heter Google.

Folk burde oppfordres til å gjøre det samme med tanke på hvordan dette drittfirmaet danser etter regimenes pipe bare for å tjene spenn.

 

Føles ihvertfall digg å gi dem finger'n

 

Synes Bing funker veldig bra og har svitsjet.

Lenke til kommentar
Wolfram Alpha er klart begrenset ennå, men det er glimrende når man får treff. Tjenesten vokser stadig. Jeg synes den fortjener mye positiv omtale på grunn av det de har oppnådd allerede.

 

Microsoft Live Search/Bing er bare et forsøk på finne opp hjulet på nytt, med håp om at designen skal dra opp inntrykket av den.

 

Helt enig

Lenke til kommentar
Sikkert bare "politisk vås" fra min side...men jeg kommer til å styre unna alt som heter Google.

Folk burde oppfordres til å gjøre det samme med tanke på hvordan dette drittfirmaet danser etter regimenes pipe bare for å tjene spenn.

 

Føles ihvertfall digg å gi dem finger'n

 

Synes Bing funker veldig bra og har svitsjet.

Er MS så mye bedre, sånn politisk sett?

Lenke til kommentar
Sikkert bare "politisk vås" fra min side...men jeg kommer til å styre unna alt som heter Google.

Folk burde oppfordres til å gjøre det samme med tanke på hvordan dette drittfirmaet danser etter regimenes pipe bare for å tjene spenn.

 

Føles ihvertfall digg å gi dem finger'n

 

Synes Bing funker veldig bra og har svitsjet.

Er MS så mye bedre, sånn politisk sett?

Nei, jeg mener de er like ille.

 

Det er litt mer "inn" å ikke like Microsoft da...

Lenke til kommentar
Bing er bare "same shit - different wrapping"

 

En ny søketjeneste jeg synes fortjener oppmerksomhet på grunn av kvaliteten er Wolfram Alpha.

De kunne trengt et bedre navn og penere design, men selve søkene er fantastisk bra.

 

Hva er det som er så galt med Bing da? :hmm:

På bilde og video søk finner jeg den overlegen både Google og Yahoo søk?

 

Når det kommer til tradisjonelt søk så er det både og, ved noen anledninger, spesielt ved søk på navn osv finner jeg Bing bedre enn Google,

på litt mer "sære" ting, eller ting som generelt ikke er så spesifikke og ved stavefeil er Google bedre.

 

Bruker da selvsagt den amerikanske versjonen ettersom den Norske er helt horribel enda, veldig spent på hvordan en godt lokalisert norsk versjon kan bli da det er mye snasent i Bing som vi ikke får benyttet oss skikkelig av da det er lokalisert til Amerika enn så lenge.

 

 

Noen som har litt anti-Microsoft nykker her? ;)

Lenke til kommentar
Noen som har litt anti-Microsoft nykker her? ;)

bare de fleste med kunnskaper og fornuft på forumet. noe galt i dette?

 

de fleste vet at å støtte m$ er som å fø monsteret, og det vanker tvungent dårligere konkurranse og produkter rett nedi gata her dersom dette mot formodning skulle slå an (men de har nok en plan for å utnytte sin dominanse på andre markeder med windows 7 her også - for ikke å snakke om de landene det blir levert med IE m/innebygget bing søkefelt og sikkert enda mer integrert)

bare navnet gjør at jeg får lyst til å skyte meg selv hver gang jeg hører det. barmhjertighet over oss alle den dagen det blir populært å "binge det". får fnatt!

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...