Gå til innhold

Max Payne 3 detaljer lekket (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filmen var ein vits, om den ikkje hadde hatt noko med MP å gjere ville den framleis vore ein rotete og uoversikteleg film.

 

Spelene er glimrande. Historien blir presentert på ein genial måte og er svært lett å leve seg inn i. For ikkje å snakke om at gameplayet og er top-notch. Vil anbefale alle å spele gjennom MP1 og 2, spesielt dei som vil kjøpe MP3. Dei to første er vel kome som DLC til X360 om eg ikkje tar feil. Har sjølv spelt gjennom dei på både PC og Xbox, begge delar fungerer veldig bra. Eg synest FPS/TPS er best på PC, det gjeld og MP, men det er ikkje noko problem på konsoll.

Lenke til kommentar

Dette lignet ikkje Max Payne i hele tatt, føler forventningene dabbet kraftig av no etter å ha sett disse scansa. Blir nok eit godt spill, men om det blir Max Payne det gjenstår jo og se :)

 

Uansett tidlig å avskrive håpet om en god og tro oppfølger før eg har sett noe meir fra spillet.

Lenke til kommentar

Hva er galt med New York? De klart 2 spill i New York, laget en alternativ ending for The Fall of Max Payne og laget perfekte kulisser for et Max Payne 3. Nå skal de med andre flytte han helt til andre enden av verden?

 

Har mistanker om at dette blir ikke Max Payne man er vant med.

Lenke til kommentar
Hva er galt med New York? De klart 2 spill i New York, laget en alternativ ending for The Fall of Max Payne og laget perfekte kulisser for et Max Payne 3. Nå skal de med andre flytte han helt til andre enden av verden?

 

Har mistanker om at dette blir ikke Max Payne man er vant med.

 

Enig.

 

jeg har ikke troa på dette i det hele tatt.

 

Det virker som den dystre settingen, som var halvparten av greia med Max Payne, blir byttet ut med palmer og sol og et typisk konsoll-cover-system som ikke hører hjemme i max payne spill. Cover systemet er bare fordelaktig konsollspill, der aimen blir såpass dårlig at det er farlig å bevege seg uten å sitte bak noen "crates". Greia med Max Payne er jo at du skal hoppe rundt i bullet-time og ha det morro!

 

Denne nye "max payne" ligner på en wife-beater, sam fischer-look-alike. Karakteren her er noe helt annet enn etterforskeren fra New York..!

Stemmen bak Max Payne 1 og 2 blir også byttet ut med en annen. Tipper også at cut-scenes faller vekk til noe annet.

 

Veldig skeptisk i forhold til bruken av grafikkmotoren, akkurat nå er den VELDIG dårlig optimalisert for PC'en.

 

Generelt frykter jeg spillet kommer til å ligne på noe ala GTA 4, rett og slett "konsollifisert". Håper for all det spillet blir lineært, og ikke open-world.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

Den mørke og dystre settingen i NY var mykje av det som gjorde MP bra. Spesielt i samanheng med historien og at MP gjekk rundt i ein underverden av prostitusjon, dop og mafia.

 

Det er alt for tidleg å setje noko dom, men ut frå bileta ser det litt for lyst ut. Minner litt om FarCry, som hadde ein total mangel på stemning.

Lenke til kommentar

Du får lastet ned MP 1 og 2 på X360 samt du får lastet ned MP 1 og 2 via steam. Det har jeg gjort, vel verd det, koser meg med gode gamle Max Payne titt og ofte, et spill som til tross for utdatert grafikk fremdeles har et gameplay som slår mange av dagens ny moderne spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...