Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Omnia HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg kjenner ikkje ei sjel som husker "XpressMusic", men Tube derimot, uhøy!

 

Like godt å bruke folkespråk ;P

 

Denne telefonen blir kanskje litt dyr for min del, men den skjermen der ser jo heilt fantastisk ut. Om kameraet er bra nok til å overbevise attpåtil, så kan det kanskje vere verdt det.

 

Tenker allikevel at iPhone #3 kan bli meir aktuell pga mengden utviklere og software som kjem der, om ikkje dei abonnementene blir for latterlig dyre også...

Lenke til kommentar

Årh! Dette er et vanskelig valg! Denne eller N97? :-( Luksusproblem, men allikevel, definitivt et problem :-P

Men uansett blir jeg jo garantert fornøyd med de to fantastiske mobilene, da! ^^ De skal tross alt erstatte en N95 som har stått på i over halvannet år :-)

 

Kunne de ikke gjort den til Omnia ved å slenge på et fulltastatur i tillegg, da hadde det jo ikke på noen måte vært noen tvil i det hele tatt! :-)

 

Men er det i praksis bare fulltastatur og 32GB vs 8mp kamera og 720p video og 3,7" AMOLED?

Er det en fullstendig oppsummering?

Lenke til kommentar
Noen som vet om Nokia Maps kan kjøre på denne telefonen?

 

Eller ser telefonen unektelig spennende ut, og jeg lurer på om 5800 blit byttet ut tidligere enn planlagt.

 

Etter det jeg har skjønt/lest så må man eventuelt "cracke" den med feks. HelloOX.

Så da får vi bare håpe den lar seg cracke :)

Lenke til kommentar
Står trykkfølsom, så er nok resistive, ja...

Den er berøringsfølsom, såkalt capacitive.

 

Er nok derfor Amobil opplever mobilen som raskere enn 5800XM.

vel vel, jeg står korrigert.

 

forøvrig så tok jeg en svingom innom gsmarena. og det ser ut til at den har cortex under panseret. noe som også kan være med på å forklare hastighetsopplevelsen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...