Gå til innhold

Windows 7 RC nedlastbar i mai?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da litt sent hardware? Itavisen kom nå faktisk med dette for tre dager siden.

Føler også at artiklene bare har blitt dårligere og dårligere etter att gamer og edda skilte lag...

 

Nesten slik at de artiklene man faktisk finner som handler om IT på Itavisen er blitt bedre enn de man finner på hardware.

Lenke til kommentar

Sklir vel litt offtopic, men hvis man sammenligner utseende,

brukervenlighet, oversiktlighet og omfang av innhold, så er det vel

ikke noe tvil at HW skiller seg bedre ut en ITa.

Dessuten synes jeg og HW har milevis bedre tester, spesielt

hvis man legger inn alle de andre sidene, som amobil,dinside

osv.

 

Jeg stoler hvertfall mer på en artikkel fra HW enn ITa hvertfall.

 

Ontopic:

Skal bli fint å teste RC

Lenke til kommentar
Det var da litt sent hardware? Itavisen kom nå faktisk med dette for tre dager siden.

Hva så? Kunne skjønt at tids-aspektet hadde betydning hvis det var snakk om utbrudd av pest & kolera og at man måtte ta sine forhåndsregler i hui og hast, men herregud, her har vi med å gjøre for det meste gossip og sladder, så slapp av litt da folkens :p

 

Dessuten, for de av oss som ikke hver bidige dag tråler sladder-web'n etter siste nytt, er det uansett en fersk-nyhet når/om det kommer x-dager senere her på HW. Holder iallefall for meg :thumbup:

Lenke til kommentar

ITavisen har i en lengre periode hvert plaget av en gjeng med unnskyld uttrykket "bedrevitende fjortisser" som nå er i ferd med å innta hw.no.

 

Jeg skulle ønske folk kunnne diskutere artikkelens innhold istede for å more seg med å rakke ned på redaksjonens journalistiske arbeid.

 

Om man synes en artikkel er dårlig eller kvaliteten på artikler er synkende bør man ta dette opp i en egen tråd og ikke under selve nyhetssaken. Egentlig burde moderatorer ryddet unna/ flyttet slike kommentarer til eget fora.

Lenke til kommentar
Om jeg får nyheten 3 dager før eller senere er ikke så nøye. Jeg synes heller man skal fokusere mer på å få utført produkttester så tidlig som mulig etter lagerføring i Norge.

 

Faktisk er det mer enn tre dager siden jeg hørte om at RC1 av Windows 7 trolig kom i mai.

 

Jeg skulle ønske folk kunnne diskutere artikkelens innhold istede for å more seg med å rakke ned på redaksjonens journalistiske arbeid.

 

Når en artikkel i realiteten ikke har innhold så er det faktisk vanskelig å diskutere innholdet.

Lenke til kommentar

De som nå kritiserer Hw.no er nok tvert i mot vi som har vært med hw.no siden starten og som veit hvordan det var før og som ser hvilken vei det har gått. Bortsett fra forumet har ikke hw.no noe å fare med lenger. De få produktestene som er her kommer mange måneder etter at produktene har vært på markedet (og tester av produktene er for lengst lest andre plasser), og når de først kommer er de ofte preget av dårlig innsikt og skriveferdigheter.

 

Når det gjelder artiklene som kommer her er de som regel dårlig oversatte kopier av utenlandske artikler, igjen dager og uker etter at de opprinnelig var publisert... Itavisen er i det minste betydlig raskere ute med ting, selv om det gjerne skorter på oversettelser og innsikt til tider der også men...

 

Så hva har hw.no å tilby lenger??? Kun forumet... Tror nok det begynner å bli et behov for en aktør i det gamle hw.no formatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...