Gå til innhold

Windows 7 RC nedlastbar i mai?


Anbefalte innlegg

De som nå kritiserer Hw.no er nok tvert i mot vi som har vært med hw.no siden starten og som veit hvordan det var før og som ser hvilken vei det har gått. Bortsett fra forumet har ikke hw.no noe å fare med lenger. De få produktestene som er her kommer mange måneder etter at produktene har vært på markedet (og tester av produktene er for lengst lest andre plasser), og når de først kommer er de ofte preget av dårlig innsikt og skriveferdigheter.

 

Når det gjelder artiklene som kommer her er de som regel dårlig oversatte kopier av utenlandske artikler, igjen dager og uker etter at de opprinnelig var publisert... Itavisen er i det minste betydlig raskere ute med ting, selv om det gjerne skorter på oversettelser og innsikt til tider der også men...

 

Så hva har hw.no å tilby lenger??? Kun forumet... Tror nok det begynner å bli et behov for en aktør i det gamle hw.no formatet.

Kan ikke si meg mer enig enn det. Jeg husker tilbake når vi hadde overklokking.no også, da var det mange gode artikler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hw.no er døende. Dessverre. Men tror nok ikke det er alt for lenge til det blir som med kultur.no... Nedlagt pga for liten fortjeneste. Har ikke lest artikler i mer enn 3-4 år på hw.no og vært med i forumet ett års tid, men jeg kan med hånden på hjertet si att hw.no har tapt seg mye i den siste tiden. Uten forumet hadde ikke edda hatt noe som helst!

Få tilbake gløden til hw.no eller kutt det ut. Spillverket er dødt, lyd og bilde delen er død, hardware er på vei til og dø. Amobil rusler enda greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Håper virkelig det er så at RC kommer i Mai. Så kan det godt tenkes at jeg tar en reinstall og gir det et go igjen. Var storfornøyd med b7000, men b7048 virket mye mer ustabilt og start-menyen låste seg nesten hele tiden, så jeg gikk tilbake til Xp igjen. Men når endelige versjon av Win7 kommer ut, blir det nok takk og farvell til Xp for min del... nesten trist :hm:

Lenke til kommentar
Når det gjelder artiklene som kommer her er de som regel dårlig oversatte kopier av utenlandske artikler, igjen dager og uker etter at de opprinnelig var publisert... Itavisen er i det minste betydlig raskere ute med ting, selv om det gjerne skorter på oversettelser og innsikt til tider der også men...

Bare lyst å kommentere dette på generellt grunnlag :)

 

Hva slags opplevelse man har av "issuet" avhenger også av hvor man ferdes på nett (news sites) og hvor mye tid man bruker til denslags. Hadde selv en periode for et par år siden hvor jeg var ivrig, daglig leser av utenlandske IT/gossip sider. Rett som det var kom det artikkler her på HW som jeg allerede hadde lest for dager/uker siden, men fallt meg liksom aldri inn å bemerke det.

 

Selv sladder-nyheter krever jo redaksjonell tid/resurrser og spørs vel om det uansett er riktig prioritering hvis hw.no liksom skulle forsøke å konkurrere med skravle-kjerringa borte på Fudzilla på det her området. :D

 

Det det koker ned til er vel at det kun oppleves som et "irritasjonsmoment" for de som kjente nyheten fra før, mens vi andre som hovedsakelig leser nyhetstoff her på hw.no synes status er ok?

 

Faktisk har jeg aldri opplevd en nyhet/gossip som jeg liksom aller helst burde visst om "igår" fremfor "imorgen"

Lenke til kommentar
Håper virkelig det er så at RC kommer i Mai. Så kan det godt tenkes at jeg tar en reinstall og gir det et go igjen. Var storfornøyd med b7000, men b7048 virket mye mer ustabilt og start-menyen låste seg nesten hele tiden, så jeg gikk tilbake til Xp igjen. Men når endelige versjon av Win7 kommer ut, blir det nok takk og farvell til Xp for min del... nesten trist :hm:

 

Virker ikke så aller verst Windows 7 nei, b7000 med en hotfix virker stabil på min bærbare. Før hotfixen var det blåskjerm hver time.

 

16 GB?!

 

Skulle ikke fantastiske Windows 7 ta sånn 1 GB eller noe? Huff.

 

Nei, det var den såkalte microkernelen den. W7 b7000 Ultimate tar ca 12 GB på harddisken. Så de har på ingen måte klart å få vekk "bloatinga" av innhold.

Lenke til kommentar
Jeg tror overklokking.no tiden blir litt over-romantisert.

På sett og vis ja, folk har glemt at det ofte kunne ta dager mellom artiklene på overclocking.no, men så var det i gjengjeld sabla bra artikler. Men mot slutten så tok artiklene lenger og lenger tid, og innholdet gikk rett ned, og så ble de lagt ned.

 

Var det ikke "Skrue" som var en racer på vannkjøling, som var stor på oc.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...