Gå til innhold

Nokia 5800 er oppdatert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den som kommer ut neste uke på elprice? har bestilit,men nå vet jeg ikke om jeg får den gamle versjonen eller nye :(

Skrevet

Nokon som har prøvd å oppdatert? Eg har prøvd via data, og via sjølve telefonen, men får beskjed om att det ikkje er ny oppdatering. Treng sårt denne oppdateringen, fordi eg er sterkt plaga med att telefonene slår seg av heile tiden.

Skrevet (endret)
Nokon som har prøvd å oppdatert? Eg har prøvd via data, og via sjølve telefonen, men får beskjed om att det ikkje er ny oppdatering. Treng sårt denne oppdateringen, fordi eg er sterkt plaga med att telefonene slår seg av heile tiden.

Jeg kjører via Nokia Software Updater nå......fant oppdatering med en gang. Spent på å se når den er ferdig :-)

Sier det meste ;)

Sier det meste om hva?

Endret av Fotoentusiasten.com
Skrevet

Jeg fant ikke oppdateringen når jeg søkte etter den i Nokia Ovi Suite, men med Nokia Software Updater gikk alt på skinner og jeg har nå nyeste frimware :D

Skrevet

Jeg kjører via Nokia Software Updater nå......fant oppdatering med en gang. Spent på å se når den er ferdig :-)

Sier det meste ;)

Sier det meste om hva?

Se på forumet.

Skrevet

Sier det meste ;)

Sier det meste om hva?

Se på forumet.

Hvilket forum ???? Om du synes telefonen er stygg så er den hverken dårlig eller stygg i alles øyne!

Skrevet

Den er da slett ikke stygg! Klart er jo smak og behag. Men fra ett nøytralt ståsted så synes jeg slett ikke den er styggere enn andre mobiler ute for tiden =)

Skrevet

Forhåndsbestillte denne, så ble den sendt den 6. Februar...

Er ennå i oslo -.-

Og jeg som bor langt i nord

Men gleder meg sjuukt til den kommer på postkontorer :new_woot:

• Opprett ny...