Gå til innhold

Nokia 5800 er oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan fikk du oppdatert? Jeg får ikke oppdatert med telefonen, ei heller med Nokia Software Updater... Begge sier at jeg har nyeste, selv om jeg har versjon 11...

 

-s

 

 

Samme problem har eg. Har prøvd å innstalert PC Suite, og Software updater på nytt. Men til ingen nytte. Får fortsatt ikkje oppdatert. :S

Lenke til kommentar

Vær så snill! Godta at smaken er forskjellig. Eneste du oppnår med denne spammingen er at du blir mislikt på forumet. Kom med saklig kritikk eller hold kjeft. Helt ok at du ikke liker telefonen, men du trenger ikke å rope det ut gang på gang. Jeg liker ikke alle telefoner selv, men jeg er ikke så sneversynt at jeg ikke skjønner at smaken er forskjellig! Egentlig bør jeg ikke kommentere innleggene dine, men sånne som deg ødelegger forumet.

Lenke til kommentar
Jeg har fått oppdatert, rart det ikke funker med alle..

Nei, det er faktisk ikke rart. Telefoner som er kjøpt ulåste får nok stort sett oppdatert med en gang, men jeg vil tippe de som ikke får oppdatert nå har en brandet telefon. Ofte det tar litt tid før opertørene lar folk med deres software oppdatere sine telefoner. Sikke fordi noe i softwaren skal modifiseres eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Ahh for en sinnsykt rå telefon! Skulle ønske jeg hadde råd til den!

fixed

 

Vi skjønner at du er misunnelig, men du trenger ikke vise fram dine photoshop skills av den grunn :)

Alltid visst jeg var god med paint, takk for at du bekrefter dette. Beklager min negativitet, sitter for det meste på rommet og er sint, har en god del problemer for tiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...