Gå til innhold

Age of Conan fortsatt 360-aktuell (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig kommer det til å koste noe i mnd å spille Age of Conan, kan aldri tro X360 brukere skal slippe unna når pc brukere må betale. Dem skal jo tross alt tjene penger for å videreutvikle spillet også.

 

Er mange hindre for at X360 versjonen skal bli en suksess.

 

* Lagring plassen på dvd er for liten, spillet er vel idag på 2 plater til pc. Noe som vil gjøre kostnadene for Funcom større siden Microsoft skal faktisk ha mer penger om spillet er på 2 plater.

 

* Det er 99% sikkert at spillet kommer til å koste en snau hundrelapp i mnd, X360 eiere som faktisk må betale for å spille online kommer til å like dette lite.

 

* Mus og tastatur støtte om Funcom ville ha dette er ikke like enkelt som på PS3 da X360 ikke har støtte for Bluetooth.

 

Om spillet hadde kommet til PS3 derimot...den er gratis å spille online på, støtter det meste av mus og tastatur via Bluetooth og Bluray hadde svelget hele spillet i et gulp.

 

Jeg mener spillet hadde hatt mye større kjangs for suksess på PS3 en X360 da begrensningene på X360 bare blir tydeligere og tydligere for vært spill som kommer.

Lenke til kommentar

Ja enig. Sony legger bedre til rette for mmo spill på konsollen sin. Eneste problemet med ps3 er vel at det er litt vanskeligere å utvikle til, så de måtte kanskje ha forandret en del i koden elno sånt (har ikke greie på det). Fra pc til 360 så kan de jo "nesten" bare porte spillet.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Ja enig. Sony legger bedre til rette for mmo spill på konsollen sin. Eneste problemet med ps3 er vel at det er litt vanskeligere å utvikle til, så de måtte kanskje ha forandret en del i koden elno sånt (har ikke greie på det). Fra pc til 360 så kan de jo "nesten" bare porte spillet.

 

Ja dessverre for PS3 så er det mye enklere å porte over til X360. Men det skal bli spennende uansett å teste Age of Conan på konsoll, jeg vet jeg gleder meg ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Ja enig. Sony legger bedre til rette for mmo spill på konsollen sin. Eneste problemet med ps3 er vel at det er litt vanskeligere å utvikle til, så de måtte kanskje ha forandret en del i koden elno sånt (har ikke greie på det). Fra pc til 360 så kan de jo "nesten" bare porte spillet.

 

PS3 støtter ikke Direct X, tar ikke jeg mye feil er spill til den satt opp i openGL og lignende. Og det værste er jo at PS3 spill er ganske sikkert portbare til GNU/Linux og Mac :p Noen bude ha gjordt det :p

De måtte ha bytter ut motor og så rescripta gasnke mye og så bugfiksa så det som er porta blir spillbart.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...