Gå til innhold

Ny Iphone-konkurrent på torsdag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, jeg har holdt det inne i to år, men alvorlig talt, nå får det holde!! Det er ille nok med alle artiklene som faktisk handler om telefonen, men som KnewtFan påpeker - slutt med et tonn av artikler med "Iphone" i tittelen som ikke handler om telefonen. Jeg forstår at annonseinntektene deres øker på det, men dere må da ha et MINSTENIVÅ av integritet. Er ekstremt oppgitt.

Lenke til kommentar

Blir for dumt å sammenligne en blackberry med en Iphone. (Synes jeg!) Hvis man vil ha en Iphone, så får man kjøpe seg en Iphone.

Og så har man jo alle disse andre sammenligningene av Iphone og alle andre telefoner med touch-screen. Dette blir også for dumt. Greit nok hvis de faktisk har noe til felles, men ikke bare at de har touch-screen.

Blir som å sammenligne to telefoner bare pga at de begge har taster!

Lenke til kommentar

Det har begynt å utjevne seg hvor mange lesere vi får i titler med og uten Iphone, og dette er noe vi prøver å ikke vektlegge når vi utformer overskriftene. Men man kan ikke stikke under en stol at Iphone har enorme salgstall i USA, der også Palm har sitt primærmarked. Det er naturlig at Apple og RIM (Blackberry) er de store konkurrentene for Palm nå, slik som Motorola i stor grad var tidligere. Av RIM og Apple, er det Apple som er desidert mest kjent her til lands. Da vil det bli dumt å fokusere på Blackberry i overskrifta. Jeg mener her at det var dekning for tittelen, og hvis noen oppriktig er uenig i det er det bare å rope ut. Jeg skjønner at folk er lei Iphone ;)

Lenke til kommentar

Enig og uenig med det som er skrevet hittil i forumet her...

 

Jeg er DRITT lei av å se Iphone i overskrifter. Gi meg en Iphone som ikke er låst, overvåket og med Opera Mobile (den har faktisk flash...). Da er jeg kanskje muligvis med på å vurdere å tenke på å kanskje bry meg - litt.

 

"Jon Rubinstein, Palms styreformann, uttalte nylig til Business Week at selskapet vil lansere et produkt som konkurrerer med Iphone og Blackberry-mobiler. "

 

Bit i det sure eplet, lesere; denne artikkelen har tydeligvis med Iphone å gjøre likevel...

Lenke til kommentar

Selvsagt har artikkelen noe med iPhone å gjøre, det handler vel først og fremst om at de fleste leserne (hvetfall de som kommenterer artikkelen) har svært begrenset kjennskap til Palm.

 

At en evt ny telefon fra Palm vil være noen seriøs iPhone-konkurrent, tviler jeg dog på. Først og fremst fordi Palm gjør veldig mye rart for tiden. Likevel vil de nok selge OK, da iPhone egentlig ikke selger så vanvittig bra så mange skal ha det til.

Lenke til kommentar
Enig og uenig med det som er skrevet hittil i forumet her...

 

Jeg er DRITT lei av å se Iphone i overskrifter. Gi meg en Iphone som ikke er låst, overvåket og med Opera Mobile (den har faktisk flash...). Da er jeg kanskje muligvis med på å vurdere å tenke på å kanskje bry meg - litt.

 

"Jon Rubinstein, Palms styreformann, uttalte nylig til Business Week at selskapet vil lansere et produkt som konkurrerer med Iphone og Blackberry-mobiler. "

 

Bit i det sure eplet, lesere; denne artikkelen har tydeligvis med Iphone å gjøre likevel...

 

Bruk 5 min på å jailbreake, så har du en ulåst telefon som ikke er overvåket, og Safari med flash. Den blir hva du lager den til.

Lenke til kommentar

Mister man ikke garantien da Steffen?

 

Jeg er helt enig med de som klager på overdrevent bruk av Iphone i overskriftene, dette må det bli slutt på. Det gir også Apple sinnsykt mye gratis reklame.

 

Det er også snakk om en skikkelig smarttelefon, og der er ikke apple på høyde med blackberry, så det vil være mer naturlig og kalle telefonen for en blackberry konkurrent..

Lenke til kommentar

Nei, man mister ikke garantien. Skal den inn på reperasjon eller noe, så kan man bare gjenopprette den i iTunes (hvis det er mulig der og da). Ellers så tror jeg ikke at man vil miste garantien selv om man har jailbreaket. For jeg tviler på at de som skal reparere telefonen driver å roter i menyene. De skifter sikkert bare ut delen, og gjenoppretter den, og dermed forsvinner samtidig all bevis på at den har vært jailbreaket. Men er det som nevnt ovenfor ikke noe gale med hardwaren, men softwaren, så er det nok ikke verre enn å gjenopprette den selv i iTunes.

Lenke til kommentar
Nei, man mister ikke garantien. Skal den inn på reperasjon eller noe, så kan man bare gjenopprette den i iTunes (hvis det er mulig der og da). Ellers så tror jeg ikke at man vil miste garantien selv om man har jailbreaket. For jeg tviler på at de som skal reparere telefonen driver å roter i menyene. De skifter sikkert bare ut delen, og gjenoppretter den, og dermed forsvinner samtidig all bevis på at den har vært jailbreaket. Men er det som nevnt ovenfor ikke noe gale med hardwaren, men softwaren, så er det nok ikke verre enn å gjenopprette den selv i iTunes.

 

Det er i grunn helt sant.. Da er jo ikke det noe særlig problem nei..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...