Gå til innhold

Storm-serien lanseres snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mogeleg at det er for tidleg på dagen og at eg ikkje har fått nok kaffi enno, men eg var ikkje heilt med på denne her:

 

Da Cooler Master prøver å appellere til spillere med dette kabinettet, har de implementert en finesse vi ikke har sett før. Det er en enkel kabellås om består av vertikale tilleggskort og en bakplate med små spor i. Dette lar deg for eksempel legge kablene for mus og tastatur gjennom sporene i bakplaten – og ved å installere braketten har du herved låst disse fast i kabinettet. Sporene kan brukes til hva som helst, f.eks ekstra USB-porter eller hva slags braketter ditt hovedkort kommer med – kjekt om de syv andre i kabinettet er opptatt med noe annet.

Eg kan ikkje seie at eg heilt ser føre meg korleis dette fungerar, eller kva hensikt det har?

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Sånn som jeg forstår det er det jo ganske enkelt en metode for å låse fast mus, tastatur etc. Sikkert ganske greit når man er på LAN så slipper man å bli frastjålet slike ting.

 

Slik jeg skjønte det så var det en kabelsamler så du velger selv hvor kablene skal "stikke ut"..?

 

 

Ikke lett å si :p

Lenke til kommentar
Sånn som jeg forstår det er det jo ganske enkelt en metode for å låse fast mus, tastatur etc. Sikkert ganske greit når man er på LAN så slipper man å bli frastjålet slike ting.

 

Slik jeg skjønte det så var det en kabelsamler så du velger selv hvor kablene skal "stikke ut"..?

 

 

Ikke lett å si :p

Heheh, det var ikke lett å si.

 

 

Aaaadrian, kom og forklar oss skikkelig :D

Lenke til kommentar
Er vel temmelig mange produsenter som har testet med å ha PSU i bunn til nå. Om jeg ikke tar feil så var det vel LianLi som var først ute der.

 

Ja, er klar over at det en flere, men skulle bare frem til at man ikke kan si at Cooler Master har tatt inspirasjon fra Antec angående montering av PSU i bunn når de selv begynte med dette før Antec.

Lenke til kommentar

Delvis av plastikk.. og den digre knappen på topp/front så sinnsykt stygg og billig ut, :no: men innredninga så grei ut. Syns designet på utsiden var gennerelt stygt :ermm:

 

men jaja prisen var ikke så ille da, enig med Bolson, prisen blir sikker 1500+..

 

Edit:

Skriveleif

 

Noen sider som har bilder av de andre kabinettene?

Hvis ikke, noen som vet om de planlegger et i fulllt aliminium?

Endret av Gernia
Lenke til kommentar

Det jeg ikke helt klarer å fatte, er at det er ingen som helst slags klargjøring for vannkjøling! Skal en først lage en kasse som skal appelere til spilling/klokking med et såpass spenstig utseende, så kunne man no f.en meg ha lagd plass/fester til en 240/360 raddis i toppen!

 

Nei! Holder meg til mitt snart 6 år gamle LianLi kabinett som jeg brukte masse tid på å modifisere på for å få det tilpasset til vannkjølingen min. Ser jo ikke ut som ATX standarden dør ut med det første!

Lenke til kommentar
Så ut som et fint og greit kabinett, helt til at jeg så at det var horelys på det :(

Hvorfor er det så få som lager kabinetter for voksne mennesker?

Er bare for prepubertale gutter de fleste kabinettene som kommer ut :(

 

Heldigvis så ha Antec noen bra kabinetter, men det begynner å bli langt imellom gode, pene kabinetter :(

 

Det går ann å slokke alle lysene på dette kabinettet ved hjelp av en knapp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...