Gå til innhold

Storm-serien lanseres snart


Anbefalte innlegg

Det kan man, men man ser forsatt viften ;)

Sist jeg kjøpte kabinett, kjøpte jeg 4x antec p180 slik at jeg hadde i reserve, fordi kabinetter blir styggere og styggere.

 

DSCF1206.jpg

Dette kabinetter er ikke perfekt heller, men man trenger ikke å ta på "spissen" på toppen, og da ser det plutselig mye penere ut :)

 

Min personlige mening om kabbiser at at de skal være enkle og stilrene, og at man ikke skal se mer av innmaten en høyst nødvendig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan man, men man ser forsatt viften ;)

Sist jeg kjøpte kabinett, kjøpte jeg 4x antec p180 slik at jeg hadde i reserve, fordi kabinetter blir styggere og styggere.

 

DSCF1206.jpg

Dette kabinetter er ikke perfekt heller, men man trenger ikke å ta på "spissen" på toppen, og da ser det plutselig mye penere ut :)

 

Min personlige mening om kabbiser at at de skal være enkle og stilrene, og at man ikke skal se mer av innmaten en høyst nødvendig :)

 

Aaaah det beste kabinettet ever! <3 Jeg har en slik en selv og er så fornøyd som det går an å bli. Skulle gjerne ha byttet ut stock vifte og PSU samt foret den med noen støy matter for å få den mer stille gående. Og det skjer nok i nærmeste fremtid.

 

Det ble vel litt OT. Så til topic da: Horelysene kan skrues av, heldigvis og det var jo faktisk rimelig flott. Og jeg tror nemlig at Coolermaster har fått sin inspirasjon fra Antec ikke bare pga PSU plassering, men design messig på front vifte (som er nokså "synlig" med horelysene sine), viften i topp og sidedør. Det kom vel på Antec sin 900? Det kan minne om Antec sitt design, ja, MEN det er sikkert alltid noen andre som har vært både før Antec og Coolermaster på det stadiet. Rett meg hvis jeg tar helt feil.

 

EDIT: Jeg digget den der "låse mekanismen" som coolermaster kom med ved å benytte en av slottene bak der med PCI kortene. Var noen som linken til et bilde av det, og det så faktisk ut til at det nesten måtte bli en suksess og eventuelt en standard fremover på kabinetter. Smart av coolermaster!

Endret av nadezico
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Her er en videoomtale av dette kabinettet fra vår kjære 3DGameMan:

 

 

Syns det så veldig bra ut, og til de som ikke liker lys så er det jo perfekt at man kan slå de av ved å trykke på en knapp. Likte også ekstern s-ata tilkobling og evig mange USB-porter på toppen av kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...