Gå til innhold

Guide: Slik mobilsurfer du billigst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig i at prisene på datatrafikk for mobil er ufattelig høye. At ikke Telenor (spesiellt) og Netcom kan gå frem som gode rollemodeller for dette forstår jeg ikke. Greit nok at de er glade i og tjene masse penger (det er vel vi alle), men når samtalepriser og SMS priser faller så kan de vel senke datatrafikk prisene også. Eller er de redde for at flere vil forstå at sending av epost er billigere enn SMS?

 

WiFi er selvsagt veldig nyttig med tanke på mobil surfing. Men trådløse nettverk er ikke alltid innenfor rekkevidde.

 

Det er hvertfall bra at amobil lager slike artikkler og kanskje redder folk fra regninger som blakker dem.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Har connect fritid som tilleggstjeneste hos netcom. (99,- mnd)

Betryggende å ha fastpris på datatrafikk ettersom det er meget vanskelig å holde styr på hovr mange mb som går med på ditt og datt.

 

Men enig i at fastprisen netcom og telenor har på fri bruk hele døgnet er alt for høy.

150,- mnd tops for fri bruk hele døgnet etter min mening.

 

Jeg tror nok at operatørene innser dette selv etterhvert også.

Vil spå at fastprisen vil gå ned om ikke så alt for lenge.

Bruk av datatrafikk har jo tross alt eksplodert etter at iPhone kom. Så da blir det vel et folkekrav de ikke vil klare å stå imot.

Lenke til kommentar

Det trenger da ikke være fri bruk, men si at det koster 5/mb opp til 100 kr/mnd, og så holder det seg tistabiltl du har lastet ned 200mb eller noe... da er det akseptabelt. Noe mer enn det klarer man ikke å bruke med surfing på mobilen.

 

Det er helt latterlig sånn det er i dag ihvertfall. Det er ikke rart at innholdstjenester på mobilen ikke tar av. Dette er faktisk verre enn ISDN-tiden da man betalte 6 kr/time for internett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...