Gå til innhold

Demo: Football Manager 2009 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettop spilt ferdig demoen og intrykket jeg sitter igjen med er svært bra! Likte muligheten til og se kampene i "3d" og flyten og realismen virket svært bra!

Jeg spilte demoen på en MacBook pro og klarte ikke og "venstre trykke" med paden, måtte koble til ei ekstern mus for og spille demoen. Dette synes jeg var dårlig fordi FM er ett spill jeg vanligvis spiller når jeg er ute og reiser osv, så håper dette blir fikset på i den fullstendige versjonen.

 

Muligheten til og sende førstelagsspillere til kamper på reservelaget med ett tastetrykk er noe jeg har savnet, men Michael Owen på laget mitt spilte 2 kamper som keeper på reservelaget, alle som har litt innsikt i engelsk fotball vet at dette er for dårlig!

Lenke til kommentar
Nettop spilt ferdig demoen og intrykket jeg sitter igjen med er svært bra! Likte muligheten til og se kampene i "3d" og flyten og realismen virket svært bra!

Jeg spilte demoen på en MacBook pro og klarte ikke og "venstre trykke" med paden, måtte koble til ei ekstern mus for og spille demoen. Dette synes jeg var dårlig fordi FM er ett spill jeg vanligvis spiller når jeg er ute og reiser osv, så håper dette blir fikset på i den fullstendige versjonen.

 

Muligheten til og sende førstelagsspillere til kamper på reservelaget med ett tastetrykk er noe jeg har savnet, men Michael Owen på laget mitt spilte 2 kamper som keeper på reservelaget, alle som har litt innsikt i engelsk fotball vet at dette er for dårlig!

 

holder du inne CTRL mens du klikker på museknappen på macen så får du høyre musetast.

venstre får du dersom du bare trykker.

Lenke til kommentar
Nettop spilt ferdig demoen og intrykket jeg sitter igjen med er svært bra! Likte muligheten til og se kampene i "3d" og flyten og realismen virket svært bra!

Jeg spilte demoen på en MacBook pro og klarte ikke og "venstre trykke" med paden, måtte koble til ei ekstern mus for og spille demoen. Dette synes jeg var dårlig fordi FM er ett spill jeg vanligvis spiller når jeg er ute og reiser osv, så håper dette blir fikset på i den fullstendige versjonen.

 

Muligheten til og sende førstelagsspillere til kamper på reservelaget med ett tastetrykk er noe jeg har savnet, men Michael Owen på laget mitt spilte 2 kamper som keeper på reservelaget, alle som har litt innsikt i engelsk fotball vet at dette er for dårlig!

 

holder du inne CTRL mens du klikker på museknappen på macen så får du høyre musetast.

venstre får du dersom du bare trykker.

 

Ja det skulle man tro, men av en eller annen grunn så funker ikke dette på FM til meg. Virker som om når jeg trykker CTRL og klikker engang så "henger" spillet seg opp i at alt skal være høyreklikk. Mulig dette bare er en bug til meg

Lenke til kommentar

Demoen er helt uspillelige for meg ettersom jeg faktisk ender opp med 5-6 skadede spillere i en og samme treningskamp?

Dette er visstnok et problem som skal bli fikset med en patch ved release, men hvordan i allverden utvikleren presterer denne samme blemma gang på gang i demo utgaven fatter jeg ikke?

 

Spiller de ikke spillet litt selv før de brenner det på diskene? Skal jo ikke mer til enn å spille 10minutter før du ser at det er noe helt galt med hvordan spillerne faller som fluer?

 

Bortsett fra det syntes jeg spiller kjører raskere og letter enn tidligere, en virkelig imponerende antall muligheter når det gjelder oppløsninger! Kan faktisk velge om spillet skal være på skjerm nr1, eller nr2, eller over begge to! Aldri sett noen slik mulighet i noe spill før!

 

3D-modusen fungerer upåklagelig, hakker litt i ny og ned men går ellers greit. Grei flyt og det er morsomt å se hvor i målet ballen faktisk havner! Eneste negative er at det visuelt ikke er stort å skryte av, samtidig som hele stadion grafikken er så dårlig at de likså greit kunne latt være å ta den med i det hele tatt. Men denne modusen blir nok forbedret mye de kommende årene!

 

Var også endel feil med Molde FK som jeg har rapportert på FMNorge forumet som jeg håper blir fikset, ellers så får jeg fikse det på egenhånd :p

 

Litt synd at det kommer en patch på release da det resulterer i at jeg ikke kan gå amok i editoren enda :p

Lenke til kommentar

Så det er ikke bare jeg som sliter med alle skadene?! Startet en save med City, spillte 3 treningskamper og har nå halve laget ute med skader. Helt latterlig egentlig. Men ellers virker spillet bra, selv om jeg ikke likte så godt 3D i kamp. Ble litt svimmel av å se på det da det gikk fort og grafikken var såpass svak. Så jeg brukte kun 2D etter 2 kamper. Og på pressekonferansene før og etter kamp blir jeg alltid linket til en spiller jeg overhodet ikke er interessert i. Har han ikke på ønskelisten engang. Og svaralternativene kunne det gjerne vært litt flere av. Ellers synes jeg det var fint med det at når du er inne på taktikken, så kan du nå se om spilleren passer til den posisjonen du har satt ham til. Grønn er riktig, gul er greit nok, og rød er han kan ikke spille i denne posisjonen. Har savnet noe lignende. Og endelig har de oversatt til norsk uten alle skrivefeilene, må være første gang noen sinne på FM :)

Lenke til kommentar
Spiller de ikke spillet litt selv før de brenner det på diskene? Skal jo ikke mer til enn å spille 10minutter før du ser at det er noe helt galt med hvordan spillerne faller som fluer?

Dette er gjort for å hemme piratvirksomheten, ved å gjøre spillet som først kommer i butikken (og på internett) ca. ubrukelig. Da må personen stresse med å finne også en cracket versjon av patchen, noe som for mange vil gjøre det mye vanskeligere.

 

Dette ble bekreftet i fjor.

 

Ser også at det skal komme patch samme dag som spillet kommer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm.. Får ikke lastet ned Mac-versjonen. Eller, jeg få lastet den ned, men så kommer det opp en boks som sier:

 

"Pakker ut "fm2009_strawberry_demo_mac.zip"...", og den arbeider litt. Så får jeg denne beskjeden:

 

Kunne ikke pakke ut

"fm2009_strawberry_demo_mac.zip" til "Shared".

(Feil 1 - Operasjonen er ikke tillatt.)

 

Noen som kan hjelpe...?

Lenke til kommentar
Sliter med at det kommer inn dobbelt opp av hver bokstav jeg trykker inn. Noen løsning på dette?

 

EDIT: Får heller ikke til å vise kampene i 3D-modus. Er ikke denne modusen inkludert i demoen?

Demoen er ubrukelig, da den ikke er patchet.

 

Last ned piratversjon, test ut spillet. Liker du det så betaler du.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...