Gå til innhold

Test: Sony Ericsson C905


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes det var en fin test.. Utrolig fin telefon.. Koble den til ps3 og vise bilder, kult :thumbup: Jeg bruker kameraet så og si aldri.. Men allikavel syntes jeg denne var litt interessant..

 

Er det 3.5jack utgang?

 

Nei. Men det er bedre å kjøpe noen ordentlige gode bluetooth ørepropper! Så slipper man mye ledninger og tull.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

N82 har ikke like bra kamera? Hva er dette basert på er de testet mot hverandre? Eller er det som vanlig at den med mest megapiksler er best???

 

Hvorfor ikke kjøpe N85 isteden til en atskillig bedre pris? Og sikkert like bra kamera, ikke mål i megapiksler men i kvaliteten på bildene.

 

Nei SE er på vei utfor stupet, gleder meg til den dagen de bare heter SONY

Lenke til kommentar
N82 har ikke like bra kamera? Hva er dette basert på er de testet mot hverandre? Eller er det som vanlig at den med mest megapiksler er best???

 

Hvorfor ikke kjøpe N85 isteden til en atskillig bedre pris? Og sikkert like bra kamera, ikke mål i megapiksler men i kvaliteten på bildene.

 

Nei SE er på vei utfor stupet, gleder meg til den dagen de bare heter SONY

 

Helt enig. Blitz-bildene i testen ser faretruende like ut som blitz-bildene til K850i, og de var et sorgens kapittel. Uten å ha testet C905 vil jeg nesten anta at bildene blir minst like gode med N82, om ikke bedre. Optikken og lysømfintligheten har mest å si. Noen som vet f-målene på denne? N82 har 2.8. C702 f.eks har 3.2. Har også lest noe om at kameraet ikke er fanger godt opp bevegelser på motivene ved standardinstillinger. Men kan seff være annerledes i praktisk bruk...

Endret av martyman1
Lenke til kommentar
N82 har ikke like bra kamera? Hva er dette basert på er de testet mot hverandre? Eller er det som vanlig at den med mest megapiksler er best???

 

Hvorfor ikke kjøpe N85 isteden til en atskillig bedre pris? Og sikkert like bra kamera, ikke mål i megapiksler men i kvaliteten på bildene.

 

Nei SE er på vei utfor stupet, gleder meg til den dagen de bare heter SONY

 

Helt enig. Blitz-bildene i testen ser faretruende like ut som blitz-bildene til K850i, og de var et sorgens kapittel. Uten å ha testet C905 vil jeg nesten anta at bildene blir minst like gode med N82, om ikke bedre. Optikken og lysømfintligheten har mest å si. Noen som vet f-målene på denne? N82 har 2.8. C702 f.eks har 3.2. Har også lest noe om at kameraet ikke er fanger godt opp bevegelser på motivene ved standardinstillinger. Men kan seff være annerledes i praktisk bruk...

 

Vel må nok skuffe dere Nokiafans, men det finnes mengder av sammenligninger av denne og N82 der denne rett og slett gruser N82 på bildekvalitet, både i mye og lite lys.

 

Ellers så ser jeg at amobil hele tiden refererer til Nokia når de skal beskrive denne telefonen. Hvorfor det mon tro?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...