Gå til innhold

Test: Sony Ericsson C905


Anbefalte innlegg

HJEEELP! skal kjøpe mobil, men vet ikke hvilken eg skal velge!! skal jeg velge Nokia N79 eller SE C905?! hvilken er besT?

 

Hvis du ikke er mobilnerd, og kommer til å utnytte det symbian har å by på, så er garantert C905 best.

hva byr symbian på som ikke c905 har?

 

for de som har SE c905 hvordan er det å skrive meldinger med dem??

 

Symbian er et åpent os, med fordeler og bakdeler. Den største bakdelen er at OS-et blir tregere enn et lukket os. Fordelen er at du kan laste ned 3. parts programmer, men det finnes ofte Javaprogram som gjør akkurat samme nytten på en med lukket os. Men krever du avanserte program, er nok Symbian å foretrekke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha sammenlignet bildene tatt med Nokia N82, kan jeg med stor sikkerhet si at nokia tar bedre bilder. Ser ut som at testpanelet i Amobil, kun har tenkt på at SE har flere megapiksler. SE klarer ikke å fylle alle pikslene med riktige farger. Nokiaen har bedre kamera, megapikslene har ikke noe å si på et mobilkamera når det er kommet så langt opp som til 5 og 8.. Jeg vil tørre å påstå at Carl Zeiss lager bedre optikk en Sony CyberShot.. Nokia N82 ligger enda på 1. plass når det gjelder mobilkamera.. Sammenlign bildene i testene, så kommer dette til å gå meget klart frem. Det er kun amatører som bare har megapiksler i hodet. 1. klasses optikk og software gir bedre bilder :D

 

Skal du ha et godt kamera, kjøper du Nokia, de har alltid vært best.. Og det kommer de alltid til å være.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Skal du ha et godt kamera, kjøper du Nokia, de har alltid vært best.. Og det kommer de alltid til å være.

 

Skal du ha et godt kamera, kjøper du ikke en mobiltelefon. Men skal du ha en mobiltelefon med fotomuligheter, så er vel C905 det beste alternativet akkurat nå.

For en gangs skyld er jeg enig med poe. C905 er etter det jeg har sett bedre enn N82. Men igjen så er Samsung Innov8 bedre enn C905 (og en god del dyrere).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...