Gå til innhold

Lager bærbar med luftrensing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppløsningen er på nivå med mange andre bærbare i den klassen:

 

1366x768 = 1,049 megapixler i 16:9-format

1280x800 = 1,024 megapixler i 16:10-format

 

Man kan jo mislike formatet (noe jeg gjør). Den er blant annet ikke glimrende HD 720p-film på grunn av skalering. 1280x800 passer bedre til det. Til tekstbehangling, nettleser osv så er den ekstra bredden bare til overs, mens den mindre høyden er en ulempe. Til regneark er derimot den større bredden positivt siden det er mer plagsomt å scrolle horisontalt i regneark enn vertikalt. Med tanke på spill-ytelse så har lav oppløsning også den positive effekten at det gir bedre ytelse.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at sånne ting er fint for astmatikere i støvete rom, f.eks. med vegg til vegg teppe. Støvet i luften ioniseres og binder seg sammen. Dette fører til at det blir tungt og faller ned. Ergo renere luft.

 

Det er teorien. Aldri hatt bruk for det og ikke hørt med noen som bruker det, så jeg aner ikke om det har noe for seg. Men det er å finne som separate produkter man kan ha i stua.

Lenke til kommentar

Og samtidig har amerikanske forbrukerråd advart mot Ioniseringstullevifta til Sharper Image (Ionic Breeze) fordi den ikke funker og at ioniseringen lager ozon som er en gift.

In May 2005, Consumer Reports reported new finings that the Ionic Breeze Quadra S1737 SNX and four competing devices emitted excessive amounts of ozone that could cause respiratory difficulty when operated close to the user [9].

Mye godt å få blåst rett inn i nesa fra laptopen det og...

 

http://www.msnbc.msn.com/id/7391185/

http://www.quackwatch.org/14Legal/ionicbreeze.html

+ en artikkel på wikipedia og mye mer. google Ionic Breeze og kos dere.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...