Gå til innhold

Skrive nyheter for Hardware.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg venter fortsatt på "Vi tar videre kontakt med deg utover høsten" etter å ha vært i kontakt og positiv dialog med dere to ganger. En gang rundt jul, og en gang rett før sommeren. Der den ene kommentaren til prøveartikkelen var "denne kan vi jo bruke". Men hyggelig at dere følger opp...

Lenke til kommentar
Flimzes :!:

 

Var det med en overhøflig tone?

Jag tror ni har blivit lurad min lilla vänn!

Forrige gang dette var oppe: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=945861&hl=

 

Håper faktisk at howard har baller nok til å si at en skribent ikke er godkjent, eller tror du at hw styres av en gjeng fløtepuser redde for å si i fra om ting? :roll:

 

Dropp svensken neste gang også... Eller tycker du at diskusjon.no hadde varit bättre om alla skulle svara på svenska?

Lenke til kommentar

Hva har svenske brukere med saken å gjøre om jeg tør spørre? Det er jo allerede skribenter fra sverige tilknyttet hw-nettverket, uten at du trenger å lide deg gjennom en eneste svenskspråklig artikkel av den grunn.

 

Edit: Er det du som er svensk? Er nok litt for trøtt til å ta innover meg denne problemstillingen nå...

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar
Kan det vaere aktuelt for dere aa ha en bidragsyter som bor fulltid i Asia? For aa vaere mer og direkte oppdatert her fra navlens vugge!

I saafall vil hardware.no dekke reise kostnader?

 

Takk

Regner med at du mener reisekostnader til messer ol. siden faksmaskiner har funnets en god del år og er hyppig brukt av skribenter samt at i dag har vi jo PC og Internet med alle muligheter.

 

Håper faktisk at howard har baller nok... eller tror du at hw styres av en gjeng fløtepuser redde for å....
Dette er kanskje ikke den beste jobbsøknaden jeg har sett?

 

Forøvrig håper jeg også på flere voksne skribenter som har tråkket litt rundt i IT miljøene noen år. Ikke noe galt om de unge, men man trenger en god balanse.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Problemet er at selv om man har kunnskap om data, trenger man ikke ha et døyt kunnskap om hvordan skrive en nyttig artikkel som andre gidder å lese fra start til slutt.

 

Hovedsaklig derfor historien i tech-heavy spill suger så mye, karer som skriver fysikkmotorer til frokost er ikke like flinke på å skrive gode historier. Derfor har de begynt å leie inn ordentlige forfattere til story-biten i spillene sine.

Lenke til kommentar
Problemet er at selv om man har kunnskap om data, trenger man ikke ha et døyt kunnskap om hvordan skrive en nyttig artikkel som andre gidder å lese fra start til slutt.

 

Hovedsaklig derfor historien i tech-heavy spill suger så mye, karer som skriver fysikkmotorer til frokost er ikke like flinke på å skrive gode historier. Derfor har de begynt å leie inn ordentlige forfattere til story-biten i spillene sine.

Meg du svarer til?

 

Jeg har vel ikke sagt at erfaring og fartstid automatisk gjør deg til en god skribent. Det gjelder vel både for unge og eldre det du nevner her. Jeg synes dog man bør forsøke å få tak i flere voksne skribenter som har erfaring fra miljøene og som har en påsiden-skribent i magen.

 

 

EDIT:

Det er mange av de godt voksne forumdeltakerne her som jeg gjerne skulle sett hadde tid og lyst til å skrive artikler for hw.no innimellom.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Kan det vaere aktuelt for dere aa ha en bidragsyter som bor fulltid i Asia? For aa vaere mer og direkte oppdatert her fra navlens vugge!

I saafall vil hardware.no dekke reise kostnader?

 

Takk

Regner med at du mener reisekostnader til messer ol. siden faksmaskiner har funnets en god del år og er hyppig brukt av skribenter samt at i dag har vi jo PC og Internet med alle muligheter.

Ja, mener reisekostnader til messer, lanseringer, events, produsenter etc. Kunne jo vaert meget interessant for hardware og ha sin egne kilder og oerer her nede. Rimeligere vl det ogsaa vaere i forhold til aa reise fra Norge.

Det meste baade utvikles og produseres jo i omraadet. Nevner i farten Thaiwan, Kina, Thailand, Malaysia og Singapore.

Vil i tilfellet maatte konfigurere keyboardet til aa haandtere æ ø og å enklere... :!:

Endret av maypenray
Lenke til kommentar
Håper faktisk at howard har baller nok... eller tror du at hw styres av en gjeng fløtepuser redde for å....
Dette er kanskje ikke den beste jobbsøknaden jeg har sett?

 

Forøvrig håper jeg også på flere voksne skribenter som har tråkket litt rundt i IT miljøene noen år. Ikke noe galt om de unge, men man trenger en god balanse.

Det var et direkte svar til JKJK, som mente at hw bare sa at de skal kontakte meg senere, for å slippe å si at de ikke vil ha meg med.

Lenke til kommentar

Ikke dumt det maypenray :), skriv en søknad.

 

Flimzes:

Joda skjønte det. Det er desverre ikke så uvanlig at man både beholder folk som kan være interesant i et "kartotek" til senere bruk ved behov eller at man bruker "ikke ring oss, vi ringer deg" for å gå videre til neste kandidat.

 

Men som sagt er det alltid en sjanse for at du er interesant nok til å kontaktes senere når ting passer slik, men da hjelper det ikke med slike bemerkninger.

 

Selv har jeg i skrivende stund minst 2 stykker i mitt "kartotek" som jeg vil kontakte så fort vi ansetter folk igjen på min avdeling.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...