Gå til innhold

Duke Nukem Forever er spillbart (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Begynner å tro at et av tidenes mest etterlengtede spill kommer til å måtte innfri skyhøye krav fra folk og dermed bli tidenes flopp.

 

Men siden de sier at det er spillbart, så gleder jeg meg til å spille det om 4-5år. Like om hjørnet!! :woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Uansett hvor dårlig dette blir vil det antakelig selge fett som, tenk deg alle de dia hard Duke Nukem fansa uti der.
Flesteparten har nok katt, familie og stasjonsvogn så trur ikkje dei kjem til å vere den største gruppa av kjøparar.
Lenke til kommentar

3D realms har dreti en lang klatt på leggen. De har nå hyppet Duke Nukem Forever så opp i skyene at det er umulig å leve opp til all denne hyppen. Spiller blir å floppe uansett grunnet dette for det er umulig å leve opp til denne hyppen nå, komplett umulig.

 

Duke Nukem Forever blir kanskje et bra spill, men den gullkledde veien og de grønne skogene er umulig å levere nå, alt for mye tømmer og mineraler å frakte.

Lenke til kommentar
Flesteparten har nok katt, familie og stasjonsvogn så trur ikkje dei kjem til å vere den største gruppa av kjøparar.

 

Husk at snittalderen på gamere er rundt 35 år, og stigende for hvert år. Voksne er også en kundegruppe med mye større kjøpekraft enn ungdom.

 

Snittalderen viser jo at vi som var unge den gang Duke Nukem 3D kom ut fortsatt er aktive gamere, og svært mange er nok villige til å betale for et nytt møte med Duke.

Lenke til kommentar
Uansett hvor dårlig dette blir vil det antakelig selge fett som, tenk deg alle de dia hard Duke Nukem fansa uti der.
Flesteparten har nok katt, familie og stasjonsvogn så trur ikkje dei kjem til å vere den største gruppa av kjøparar.

Du mener vel gebiss, barnebarn og gåstol?

 

Beklager, kunne ikke dy meg. :innocent:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...