Gå til innhold

Over og ut for Duke Nukem, Forever?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

De må kun hatt småtterier til inntekt de siste tolv årene, så det er ikke vanskelig å skjønne at pengekassa måtte gå tom en gang etterhvert som DNF aldri ble ferdig. Litt kjipt er det jo å ikke få se hva de faktisk har drevet på med alle disse årene, men noe dypt savn er det tross alt ikke.

Lenke til kommentar

Ingen overraskelse nei, men synd at det ikke kom ut for de hadde satt en rekord i allefall.

Men antar den kreftkureringsdelen ble litt for hard for 3D Realms :p

 

Litt tragisk også at Duke røk, hans karakter er definitivt av ett stivt kaliber og sjelden vare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det positive ved dette kan jo som nevnt over her, være at en annen produsent kan kjøpe opp spillet og faktisk få det ferdig i stedet for å pille seg i nesa i 5 år til.

Lenke til kommentar

Var Duke Nukem så inmari bra i sin tid at vi trenger DNF? Det har tydeligvis ikke vært 12år med konstruktiv utvikling, da hadde vi sett og hørt masse fra den kanten. Dessuten har teknologien utviklet seg så mye på disse årene at hele konseptet sannsynligvis bare har vært å kaste flere ganger. Klarer man ikke å få noe ut av 12år så har ikke spillet livets rett.

Det er i alle fall min personlige mening. Mye annet moro.

Lenke til kommentar

Duke Nukem definerte klisjeaction, bedre spill fra gamle tider var det få av. Duke Nukem var med sin bad ass humor selve grunnpilaren for mange spill.

 

Synd at det gikk som det gikk men ikke for å være hovmodig; hva sa jeg? En gang måtte det gå skjeisen. Som jeg sa i et tidligere innlegg, de kom til å gå konken om de ikke fikk ut et spill snart og slik gikk det dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg må si respekten jeg hadde for 3drealms forsvant for mange år siden grunnet en særs arrogant holdning fra sjefen selv. Hvem som helst kan lage trailer og skjermbilder. Det hele har ordet patetisk stemplet over seg. Jeg synes synd på de som mister jobben på grunn av dette, men jeg har ingen sympati med 3drealms som spillskaper. De har skapt særs lite de siste årene. Nuvel..adios DNF. Pfft.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...