Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har lest alt som har kommet ut av tegneserien til nå, så jeg har ventet som en gal på dette. Og til alle som er bekymret(?) for at det ligner for mye på 28 Days Later, det ligner ikke i det hele tatt. I TWD er det "ekte" zombier, altså de gamle, treige og søte versjonene. Eneste likheten er vel igrunn at begge hovedpersonene våkner opp på et sykehus og at det er zombies overalt.

 

Nå vet jeg ikke hvilken retning de har tenkt å ta med tv-serien, men den skal vel kjøre historien som i tegneserien dog med noen svinger her og der som ikke er med i tegneserien. Og det som er fantastisk med TWD er ikke at det er spennende og at det inneholder zombier, selv om det også er fett nok, det er karakterutviklingen. TWD handler først og fremst om menneskene, zombiene er bare en liten del av det hele.

 

Jeg har sett første episode, klarte ikke å holde meg, og det er lovende. Jeg har ikke trua på at det kommer opp på nivå med tegneserien, men det skal VELDIG mye til, så jeg er fornøyd bare jeg får kost meg i sofaen med dama i armkroken med TWD på skjermen.

 

Og ja, alle burde lese tegneserien.

Lenke til kommentar

Holdt på å grine mot slutten der, måtte skru av lyden og snu meg vekk når

 

 

 

hesten

 

 

ble angrepet

 

Tenkte de skulle bygge opp et forhold mellom han og hesten jeg, men de drepte jo hesten nesten med en gang, så da var det ikke så ille synes jeg. Hadde nok vært verre om de hadde bygd et skikkelig forhold mellom de to over lengre tid, for så å drepe dyret. Men snakk om klisjee da. :p

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...