Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt jeg ikke er ferdig med MGS V. For oktober er for meg en tragisk spill måned. kanskje ryke på Tales of Zestiria, men uten om det så er det nok lite

 

Enig, dette så relativt snorkete ut. Men jeg har ikke likt AC siden 2'eren, og Halo fenget megaldri (pluss at det er en Xbone exclusive). Uncharted er fett, men det er jo bare en HD-pack av de gamle.

Lenke til kommentar

Har mange mange gode minner fra Tony Hawk's Pro Skater 3 til gamecube. Håper 5'ern blir noe tess, så kanskje jeg går til innkjøp :)

 

Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp dritt. Spillet krever en 7GB oppdatering på dag 1 for at du skal kunne spille, og etter det er det en glitchorgie uten like. Søppel.

 

 

Ellers er det vel stort sett Halo 5 jeg ser frem til nå. Etter å ha testet Uncharted demoen i går mistet jeg nesten all lyst til å kjøre igjennom de spillene igjen. Så orker neppe å prioritere de spillene med mindre alt annet skuffer. Er enda mettet av AC-gameplayet etter å ha spillt igjennom Black Flag når det kom (supert spill) og det nye ser ufattelig kjedelig ut uansett, så føler ikke jeg går glipp av noe der.

 

Ellers ser det jo ut til at Phantom Pain varer og varer, så er vel noen timer til der før historiemodus der er rundet enda.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har mange mange gode minner fra Tony Hawk's Pro Skater 3 til gamecube. Håper 5'ern blir noe tess, så kanskje jeg går til innkjøp :)

 

Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp dritt. Spillet krever en 7GB oppdatering på dag 1 for at du skal kunne spille, og etter det er det en glitchorgie uten like. Søppel.

Spillet i seg selv er vel 4.6GB, sist jeg sjekket... Lover aldri bra med et patch som er langt større en selve spillet. :p

 

For min del blir det ikke så hardt for pengeboken, men Dragon Quest Heroes er jo for lengst forhåndsbestilt i collector's edition. Ellers blir det (selvsagt) Rock Band 4, og kanskje Assassin's Creed, hvis det får bra mottakelse. Ellers lite av interesse for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff...kan det ikke bli noen mnd med ingen fristende spill?

 

Spill som lanseres i Oktober som jeg har lyst på er Uncharted Collection,Guitar Hero Live (bestilt),Assasin's Creed Syndicate, Halo 5, Dragon Quest Heroes, Warhammer: End Times.

 

Men er andre spill som ikke er i artikkelen som må nok også fristes. Spill som, Darksiders 2,Back to the Future: The Game 30th anniversary, Wasteland 2, Divinity: Original Sin Enhanced Edition

 

Dette er spill jeg har lyst på som kommer ut i Oktober....og folk klager at det ikke er spill til dem nye konsollene. Jommen sa jeg smør... :D

 

hyNELb6.jpg

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Men er andre spill som ikke er i artikkelen som må nok også fristes. Spill som, Darksiders 2,Back to the Future: The Game 30th anniversary, Wasteland 2, Divinity: Original Sin Enhanced Edition

Øh... alle de der har vært ute lenge, med unntav av Enchanted Edition av Divinity... ;)

 

For øvrig blir det vel litt feil å si Back to the future: The game 30th anniversary? Det betyr jo at det er 30-års jubileumet for spillet, ikke for filmen. For å pirke litt. ;)

Lenke til kommentar

 

Øh... alle de der har vært ute lenge, med unntav av Enchanted Edition av Divinity... ;)

 

For øvrig blir det vel litt feil å si Back to the future: The game 30th anniversary? Det betyr jo at det er 30-års jubileumet for spillet, ikke for filmen. For å pirke litt. ;)

 

 

Sant det. Spiller primært på PS4 og er til den plattformen disse spillene nå kommer til :)

 

Er Telltale som har valgt den tittelen så du får ta det med dem..hehe

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...