Gå til innhold

Nintendo Switch eller PlayStation VR


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har sittet i lengre tid nå og spekulert i hvilke av de to ovennevnte som jeg burde vurdere å kjøpe nå i sommer. Har lenge tenkt på PlayStation sine VR-briller, men siden utgivelsen av Switchen har jeg blitt mer usikker og håpet noen her inne kunne hjelpe med innspill :)

 

Jeg har aldri eid en Nintendo-konsoll, eller jeg har hatt en GameBoy for mange år siden, og er en trofast PlayStation-kjøper. Spillene til Nintendo virker veldig interessante, men frykter man fort går lei av disse (?), mens utvalget til PSVR er litt vagt per dags dato, men er et sinnsykt kult konsept som jeg gjerne vil teste. Jeg har selvsagt et forhold til for eksempel Mario Kart, Zelda og ikke minst Pokemon som ville vært de spillene jeg hadde kjøpt først på Switchen før noe annet. 

 

Begge koster en del penger og kjøpe begge er derfor uaktuelt. Noen som har begge eller har testet begge som kan gi innspill på hvilken jeg ville hatt mest glede av? :) 

 

Alle svar tas imot med et takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke begge, men kan fortelle av egen erfaring og mange andre sin at, PSVR er en gøy gimmick i 14 dager(!).
Så blir den lite til intet brukt. 
Da ville jeg heller kjøpt en Switch, og sett om du kan få låne en PSVR av noen, eventuelt.
Min er i hvertfall knapt brukt siste halve året, og når den skal drasses frem er det drøssevis av kabler og ledninger som skal kobles i. Og etter noen små få økter var det ikke så gøy likevel, og så blir den pakket bort igjen.
Men var grisefett da det var helt nytt.

 

Tror mange har det slik med PSVR, at woaw-faktoren i starten er altoppslukende, og så var det ikke så mye mer.
Akkurat som en fet berg-og-dal-bane. Digger den rått, men etter 4-5 turer, så er det liksom ikke så spennende mer.....

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har sittet i lengre tid nå og spekulert i hvilke av de to ovennevnte som jeg burde vurdere å kjøpe nå i sommer. Har lenge tenkt på PlayStation sine VR-briller, men siden utgivelsen av Switchen har jeg blitt mer usikker og håpet noen her inne kunne hjelpe med innspill :)

 

Jeg har aldri eid en Nintendo-konsoll, eller jeg har hatt en GameBoy for mange år siden, og er en trofast PlayStation-kjøper. Spillene til Nintendo virker veldig interessante, men frykter man fort går lei av disse (?), mens utvalget til PSVR er litt vagt per dags dato, men er et sinnsykt kult konsept som jeg gjerne vil teste. Jeg har selvsagt et forhold til for eksempel Mario Kart, Zelda og ikke minst Pokemon som ville vært de spillene jeg hadde kjøpt først på Switchen før noe annet. 

 

Begge koster en del penger og kjøpe begge er derfor uaktuelt. Noen som har begge eller har testet begge som kan gi innspill på hvilken jeg ville hatt mest glede av? :)

 

Alle svar tas imot med et takk :)

PlayStation VR - Generell diskusjon

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688973

 

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057

Lenke til kommentar

Har begge og vil egentlig kun anbefale Switch om du er ute etter en håndholdt konsoll eller du er stor Nintendo fan. PlayStation VR vil jeg anbefale om du er ute etter noe nytt. En forsmak på det største som har skjedd på mange mange år når det kommer til spill og underholdning.

 

Men jeg nevner en forsmak. Og det er rett og slett pga teknologien og spillene er nettopp det. En forsmak på hva som vil komme. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...