Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836
Hehe! okei da :) skal ta med noen flere bilder jeg, så kommer vi kanskje til enighet :p

 

*bilder bilder*

7458499[/snapback]

Er den tanken en Sovjetisk KV-1 (WW2)?

7461631[/snapback]

 

 

Det skal være to av de, og begge er tyske :) En Mark VI Tiger(early production)(står med dvdene), og en Mark V Panther(en noe senere build som jeg jobbet mer med, som har fått hedersplassen i bokhylla)

Lenke til kommentar
Ahh, det er ingenting som sier elskovsrede mer enn Donald Pocket!  :thumbup:

Inget gutterom uten :p

Nettop ;)

Har selv 22-23 permer komplett fra aller første bladet til sommer 2004 :)

7459248[/snapback]

22-23 permer med alle bladene fra 1940-tallet til sommeren 2004?

 

Da har du nok slett ikke alle.

 

Hjemme har pappa komplett serie fra 1981 til nå, og det tar ihvertfall 50-permer.... Telte de sist jeg var hjemme, men jeg husker ikke.. Ca 50... Det er ca 2 permer pr år...

Lenke til kommentar
Det skal være to av de, og begge er tyske :)  En Mark VI Tiger(early production)(står med dvdene), og en Mark V Panther(en noe senere build som jeg jobbet mer med, som har fått hedersplassen i bokhylla)

7462737[/snapback]

Urk. Jeg skammer meg.

 

Panzerkampfwagen VI er jo åpenbar, men Panzerkampfwagen V er fordømt lik en KV-1, eventuelt en T-34. Kanskje fordi de var basert på dem? Hehe.

 

Pene modeller, satt sammen selv?

 

Gøy at det er flere enn meg som interesserer seg for Tanks. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Ja, disse er satt sammen med mine egne skjelvene hender :) er rimelig fornøyd med pantheren, tigeren har fått tre strøk(startet som wehrmachtgrå, men er nå sandbrun) og bærer preg av for tyk maling, så noe av detaljene forsvinner..) Litt info om pantheren og relasjoner til t-34 modellen her--> (http://en.wikipedia.org/wiki/Panther_tank)

 

Stridsvogner er stilige greier veit du!! Er litt av en følelse å ratte rundt i 15 tonn (NM 142)i 50 km i timen så kvist og trær fyker.(og ja, jeg snakker av erfaring :D)

 

 

 

Som dere sikkert ser er modellen limt sammen først, og så malt. ett feiltrinn mine to første (tiger og panther) seriøse modeller bærer preg av. Har ett halvferdig hjulgående amerikansk oppklaringskjøretøy ett eller annet sted her på bruket, men det falt litt frahverandre utover høsten :)

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...