Gå til innhold

PC oppsett 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenovo B590 vil være et mye bedre valg. Packard Bell maskinen hos Lefdal har like dårlig spesifikasjoner som min snart 4 år gamle netbook. B590 sine spesifikasjoner derimot kunne du finne i en bærbar til 7K i fjor. Lenovo er også kjent for å være et mye bedre merke enn Packard Bell. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De vil passe ja, men vet ikke om jeg synes den Dustin-PCen var et godt kjøp. Kjøper du delene hver for seg blir prisen den samme, og de har valgt forrige generasjons prosessor og skjermkort, samt en strømforsyning av dårlig kvalitet. Følger heller ikke med operativsystem. Har laget et oppsett til deg her. Her får du kraftigere skjermkort, 3. parts prosessorkjøler og kvalitetsstrømforsyning til en lavere pris.

Lenke til kommentar

De vil passe ja, men vet ikke om jeg synes den Dustin-PCen var et godt kjøp. Kjøper du delene hver for seg blir prisen den samme, og de har valgt forrige generasjons prosessor og skjermkort, samt en strømforsyning av dårlig kvalitet. Følger heller ikke med operativsystem. Har laget et oppsett til deg her. Her får du kraftigere skjermkort, 3. parts prosessorkjøler og kvalitetsstrømforsyning til en lavere pris.

Det opsettet du har linket til er jo fra masse forskjellige sider, er det ikke mulig å få bestilt alle de delene fra samme side som f.eks dustin? Blir så mye greiere hvis det blir noen problemer.

Lenke til kommentar

De vil passe ja, men vet ikke om jeg synes den Dustin-PCen var et godt kjøp. Kjøper du delene hver for seg blir prisen den samme, og de har valgt forrige generasjons prosessor og skjermkort, samt en strømforsyning av dårlig kvalitet. Følger heller ikke med operativsystem. Har laget et oppsett til deg her. Her får du kraftigere skjermkort, 3. parts prosessorkjøler og kvalitetsstrømforsyning til en lavere pris.

 

Både GeForce GTX770 og Intel i7 4770K fulgte med i pakken. Er det forrige generasjon?

Lenke til kommentar

 

Det opsettet du har linket til er jo fra masse forskjellige sider, er det ikke mulig å få bestilt alle de delene fra samme side som f.eks dustin? Blir så mye greiere hvis det blir noen problemer.

 

 

Oppsettet viser hvilken butikk som selger produktet for minst mulig. Klikker du deg inn på hvert enkelt produkt, så finner du nok Komplett eller Dustin sine priser også.

Lenke til kommentar

Både GeForce GTX770 og Intel i7 4770K fulgte med i pakken. Er det forrige generasjon?

Pakken trådstarter snakket om i post #152 var dette. Den første pakken er ikke svakere en det jeg satt opp, men har en elendig strømforsyning, ikke operativsystem og 3. parts prosessorkjøler, og koster mer.

 

Det opsettet du har linket til er jo fra masse forskjellige sider, er det ikke mulig å få bestilt alle de delene fra samme side som f.eks dustin? Blir så mye greiere hvis det blir noen problemer.

Trykk "Butikkoversikt" så får du opp hvilke butikker som har alle delene. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...