Gå til innhold

Rage kommer til å ta 2 DVD-er på 360 og PC


Nimrad

Anbefalte innlegg

As mentioned at WWDC, the game is in simultaneous development for the PC, Mac, PS3, and 360, and will use the second generation of id's "Megatexture" technology. The game will be come on a single Blu-ray disc for PS3 owners, while all other versions will require two DVDs.

 

kilde

 

Er blu-ray positivt for spill allikevel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig så vil jeg heller bytte dvd en gang i blant på noen spill, enn å betale nesten dobbelt så mye for maskinen.

9206908[/snapback]

 

Er vel vinklinger som dette som får disse trådene av sporet og inn på ting som pris, multiplattformspill osv osv..

 

Å bytte dvd er ikke noe problem, å slippe å gjøre det er bare flott!

Lenke til kommentar
Wow. Ett èneste spill som tar 2 DVD-plater. Ser vi bort ifra japanske grinespill som er mer FMV enn gameplay, så er fordelen med Blu Ray neglisjerbar.

9207285[/snapback]

Jo, men det kan jo være det første av mange?

 

Uansett, det er mange bra spill på 360 som er på én dvd, så kan ikke se at det kommer til å bli et problem i fremtiden...

 

MEN, hadde GTA 4 kommet på to dvd'er til 360 og en bluray til ps3, hadde jeg ikke vært i tvil til hvilken konsoll jeg hadde kjøpt det.

Lenke til kommentar
Final Fantasy VII tok 7 CD-plater i 1997. At spill tar flere plater er ikke noe nytt. Begynner å bli litt lei av dette oppstyreret når spill tar mer enn en DVD-plate.

9207360[/snapback]

Wtf? Det gjorde det da aldeles ikke!

9207431[/snapback]

 

Nei, stemmer det, den er på 4 CD'er. Har den her foran meg i original big box.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...