Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er det noen her som blitt avhengig av den narkotikaen

Jeg har prøvd omtrent alt som kan prøves, og det eneste jeg har følt en slags avhengighet av er hasj.
Aldri følt avhengighet av hasj selv om jeg har røyka det veldig mange ganger. Aldri blitt avhengig av narkotika.

 

 

Kjenner du noen spesiell virkning? Kjente ikke noe av det. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Er det noen her som blitt avhengig av den narkotikaen

Jeg har prøvd omtrent alt som kan prøves, og det eneste jeg har følt en slags avhengighet av er hasj.
Aldri følt avhengighet av hasj selv om jeg har røyka det veldig mange ganger. Aldri blitt avhengig av narkotika.

Kjenner du noen spesiell virkning? Kjente ikke noe av det.

Kanskje du har fått dårlig vare? Husker de første par gangene ble jeg bare litt uvel i magan og trøtt. Men etter hvert når jeg ble mer "vant" med det, begynte jeg å kjenne rusen. Det var en ekstremt behagelig følelse. Gøy å sitte å prate med folka man gjerne røyker med, alt er så morsomt. Tia går ekstremt fort da. En gang røyka jeg litt for mye og ble helt slått ut. Følte meg ikke dårlig, men måtte legge meg nedpå og vente på at det roa seg litt, lå ekstremt behagelig der da.

 

Men noe som er veldig lurt er å ha et glass vann stående. En gang ble jeg så tørr i munn at jeg ikke greide å snakke.

Lenke til kommentar

 

Klagde ikke altså, har det forøvrig helt OK nå.

 

3 av mine beste og nesten eneste venner mista jeg i går. Det er jævlig kjipt, men hva kan man gjøre.

Vil du snakke om det?

Delvis: For noen så kan det ta så mye som 10 ganger før de merker noe.

Vel det starta med at de tre begynte å baksnakke meg og spre falske rykter om meg til alle bekjente av oss. Og hu bestevenninna mi skrev ekstremt jævlige ting til meg, helt ut av det blå. Såpass at jeg aldri vil ha kontakt med henne igjen uansett hvor mye hun beklager seg.

 

Menmen, bare glad det skjedde nå, så jeg slapp å leve enda flere år uvitende om at mine beste venner egentlig var drittsekker.

Lenke til kommentar

 

 

Klagde ikke altså, har det forøvrig helt OK nå.

 

3 av mine beste og nesten eneste venner mista jeg i går. Det er jævlig kjipt, men hva kan man gjøre.

Vil du snakke om det?

Delvis: For noen så kan det ta så mye som 10 ganger før de merker noe.

Vel det starta med at de tre begynte å baksnakke meg og spre falske rykter om meg til alle bekjente av oss. Og hu bestevenninna mi skrev ekstremt jævlige ting til meg, helt ut av det blå. Såpass at jeg aldri vil ha kontakt med henne igjen uansett hvor mye hun beklager seg.

 

Menmen, bare glad det skjedde nå, så jeg slapp å leve enda flere år uvitende om at mine beste venner egentlig var drittsekker.

 

Bra du fant det ut tidlig.

Lenke til kommentar

 

 

 

Klagde ikke altså, har det forøvrig helt OK nå.

 

3 av mine beste og nesten eneste venner mista jeg i går. Det er jævlig kjipt, men hva kan man gjøre.

Vil du snakke om det?

Delvis: For noen så kan det ta så mye som 10 ganger før de merker noe.

Vel det starta med at de tre begynte å baksnakke meg og spre falske rykter om meg til alle bekjente av oss. Og hu bestevenninna mi skrev ekstremt jævlige ting til meg, helt ut av det blå. Såpass at jeg aldri vil ha kontakt med henne igjen uansett hvor mye hun beklager seg.

 

Menmen, bare glad det skjedde nå, så jeg slapp å leve enda flere år uvitende om at mine beste venner egentlig var drittsekker.

 

Bra du fant det ut tidlig.

 

indiana-jones-recasting-reboot.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Klagde ikke altså, har det forøvrig helt OK nå.

 

3 av mine beste og nesten eneste venner mista jeg i går. Det er jævlig kjipt, men hva kan man gjøre.

Vil du snakke om det?

Delvis: For noen så kan det ta så mye som 10 ganger før de merker noe.

Vel det starta med at de tre begynte å baksnakke meg og spre falske rykter om meg til alle bekjente av oss. Og hu bestevenninna mi skrev ekstremt jævlige ting til meg, helt ut av det blå. Såpass at jeg aldri vil ha kontakt med henne igjen uansett hvor mye hun beklager seg.

 

Menmen, bare glad det skjedde nå, så jeg slapp å leve enda flere år uvitende om at mine beste venner egentlig var drittsekker.

 

Bra du fant det ut tidlig.

 

indiana-jones-recasting-reboot.jpg

 

Det er til navnet 

Dr Jones 'Indiana Jones'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...