Gå til innhold

Aprilfest 2010 - petteram - Crappy kompakt


Anbefalte innlegg

Bruker: petteram

Utfordring: Hva kan jeg få til med verdens kjipeste kompakt?

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Brica 4Mp kompakt.

 

For et par dager siden dukket det gamle kompakt kameraet til min datter frem fra en skuff.

Dette må være det kjipeste kompakt kameraet som er laget, men hva kan jeg få til med et sånt?

Lar derfor speilrefleksene stå på hyllen denne gangen.

 

post-10097-1269950377,7695_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker utfordringen din Petteram. Denne skal bli spennende å følge med på, da jeg vet hva du kan med et speilrefleks.

Lykke til

 

He he, er litt spent på denne selv:-)

Må jobbe hardt med dette kameraet ser jeg nå.....kontrastfrie og fargeløse bilder:-(

Men der er faktisk et kult spill inni menyen ser jeg he he.....i tilfelle jeg kjeder meg:-)

Lenke til kommentar

Liker utfordringen din Petteram. Denne skal bli spennende å følge med på, da jeg vet hva du kan med et speilrefleks.

Lykke til

He he, er litt spent på denne selv:-)

Må jobbe hardt med dette kameraet ser jeg nå.....kontrastfrie og fargeløse bilder:-(

Men der er faktisk et kult spill inni menyen ser jeg he he.....i tilfelle jeg kjeder meg:-)

Dristig og litt skummelt eksperiment det der ja...kanskje det skaper en trend. (Har et kompakt liggende jeg også).

RandiA

Lenke til kommentar

Mest av alt blir det spennende å se om du holder ut. Jeg hadde crappy kompakt-uke til februarfesten i fjor, og selv om det var litt morsomt å farte rundt med et rosa kompaktkamera, så var det også veldig slitsomt.

 

Nå har du endelig sjansen til å bevise at det er utstyret som teller, ikke fotografen. Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Mest av alt blir det spennende å se om du holder ut. Jeg hadde crappy kompakt-uke til februarfesten i fjor, og selv om det var litt morsomt å farte rundt med et rosa kompaktkamera, så var det også veldig slitsomt.

 

Nå har du endelig sjansen til å bevise at det er utstyret som teller, ikke fotografen. Lykke til! :thumbup:

 

Husker den uken din ja he he:-)

Så får vi får se hvordan denne fotografen duger.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å følge med på denne - en utfordrende utfordring, i mine øyne!

 

Lykke til thumbup.gif

 

PS: Min gamle Casio Exilim Z3 ville nok likt at jeg heiv meg med i samme løypa, så den kunne ha briljert med sine 3.2 MPix - den er nok litt skuffet over sin eiers manglende mot, om den da ha batterikraft til i det hele tatt å være skuffet...

Lenke til kommentar

Takk for det folkens:-)

Dette er croppet lite grann, men i utgangspunktet er det 4x3 format som er litt firkanta.

Har fått litt smaken på sort/hvitt bilder i det siste og kommer nok til å bruke det mer.

Har i tillegg justert levels, skarphet og økt kontrasten en del.

 

Her er noen av de som ikke ble med i dag:

 

post-10097-1270141499,7376_thumb.jpg

post-10097-1270141519,9349_thumb.jpg

post-10097-1270141541,1237_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...