Gå til innhold

"Tube" klar for juletreet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg virkelig til denne kommer! Kjøpte Lg KU990 for et par måneder siden, og er veldig fornøyd med den.

 

Men det blir vel utskifting av den etter jul;D

 

 

 

Så til noe annet! Det har vært diskusjoner om at Nokia Tube skal være i serien "ExpressMedia" ?? Man ser jo på bildet øverst at det står "ExpressMusic"! Du ser jo c'en ganske klart hvertfall :)

Lenke til kommentar
Det har vært diskusjoner om at Nokia Tube skal være i serien "ExpressMedia" ?? Man ser jo på bildet øverst at det står "ExpressMusic"! Du ser jo c'en ganske klart hvertfall :)

Stemmer, navnet ble endret fra ExpressMedia til ExpressMusic.

 

Gleder meg til denne kommer ut :) Den skal nok ikke erstatte min N95 8gb, men blir spennende å se hva Nokia får til.

Lenke til kommentar

De bør ha noen seriøse ess i ermet siden de venter så lenge og holder kortene så tett til brystet, så det blir definitivt spennende å se hva de har funnet på.

Men jeg er enig med Andynator, knapper er et must. Med mindre de har klart å revolusjonere berøringsskjermen, noe jeg tviler på.

Har selv en Samsung F480, men neste blir helt klart med knapper. Gjerne fullt opp av de. :)

Lenke til kommentar

Alltid spennende når Simen J. Willgohs skriver om noe relatert til Tube eller iPhone. :) Bare leit ikke alle lesere ser på forfatternavnet og knytter det opp hva skribenten har prestert å skrive tidligere.

 

Er alt man vet om S60 Touch at den er trykkfølsom, støtter java og kan laste opp bilder direkte? Hm.

Lenke til kommentar

Menyen ser ikke så mye kjedeligere ut en Windows mobile eller UIQ.. Bak Touchflo så er det knall kjipt..

 

Utseendemessig så vil jeg påstå at den ser grei nok ut den, f.eks diamond ser bedre ut når man ikke bruker den, men etter 10sec bruk ser den ikke ut.. så håper ikke dete er noe av det samme..

 

Men uansett, jeg kommer aldri til og kjøpe en mobil uten taster/qwerty..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...