Gå til innhold

Hack Iphone-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt kort artikkel. For å klare opp så er det nå kun til Mac (selv om det finnes metoder for å åpne på Windows også).

 

Foreløping finnes ikke Installer til 2.0, men Cydia får man når man åpner opp. Dessverre er det veldig lite interessant der nå.

 

Mer info og programmene finner du på programmererne sin blogg her: http://blog.iphone-dev.org/

 

 

Edit: og jeg må bare kommentere, som alltid, at det heter iPhone.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar

Jeg har oppgradert, og må si at dette er saker! Har ventet lenge på exchange syncen, og den skuffer ikke. Mye bedre implementert og brukervennlig enn på Microsoft sitt eget mobile OS :)

 

App store fungerer jo som en fin måte å få fart i utviklingen av bra applikasjoner. Jeg er av dem som gjerne betaler 50 spenn for noe jeg har bruk for og glede av.

Lenke til kommentar
det som er kjipt at alt man har på Touchen/phonen blir slettet med denne metoden og man må legge inn på nytt :hrm:

Hva mener du? Alt av kontakter, notater og tidligere meldinger osv. lå fortsatt inne hos meg. Måtte dog legge over musikk og filmer på nytt.

 

Det kommer helt an på. Oppgraderer du og unlocker telefonen på en annen PC, så vil absolutt alt forsvinne. Det fikk jeg erfare. Men men.. Er ikke så krise. Det som var det mest leie var at alle kontakene mine forsvant. Men det ordnet seg etter at jeg fant ut at man kan importere SIM-kontaktene fra Innstillinger. På tide at Apple tenkte på dette!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
det som er kjipt at alt man har på Touchen/phonen blir slettet med denne metoden og man må legge inn på nytt :hrm:

Hva mener du? Alt av kontakter, notater og tidligere meldinger osv. lå fortsatt inne hos meg. Måtte dog legge over musikk og filmer på nytt.

 

snakker om musikk og film, har bare touch jeg, iPhone er alt for dyrt for meg enda.

Lenke til kommentar
OK. - Hvordan hacke en Iphone...

 

Når får vi en artikkel som viser hvordan man laster ned pirat versionen av vista osv? :roll:

Og hvorfor får ikke vi lov til å diskutere piratkopiering i forumet da de tar det opp i artikklene? (Hacking av iPhonen er vel strengt tatt piratkopiering?

Lenke til kommentar
Hva er det som er piratkopiering ved å åpne en iPhone? Der tror jeg du blander noen utrykk sammen.. :p

Du åpner vel egentlig bare for muligheten.

Det jeg prøvde å få frem var at det ikke er lov, akuratt som piratkopiering er ulovlig. Ved å hacke iphonen bryter du rettningslinjene til Apple.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...