Gå til innhold

Test: Sony Ericsson C902


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildekvaliteten så dårlig ut. Som testen sier klarer ikke kameraet å utnytte de 5 megapixlene, så bildene kunne like gjerne vært 3 megapixler. Og da blir telefonen "like god" som C702, bare uten IP54-godkjenningen og GPS. C702 er i tillegg billigere.

 

En primitiv form for fleroppgavekjøring er likevel på plass, så det er ingen problem å legge tekstmeldingen du skriver i bakgrunnen mens du bruker nettleseren eller tar en telefonsamtale. Det er noe du fort setter pris på.
Hva er forskjellen på denne formen for multitasking og f.eks. Symbian S60? Har brukt begge, og for meg synes de å virke helt likt. Endret av KristofferB
Lenke til kommentar

Har hatt c902 i et par uker nå, og er ganske misfornøyd.

Den henger i menyene innimellom, det tar langt tid å bla i menyene når du skal høre musikk og se på bilder..

 

En annen ting er at epostleseren funker ikke! Uansett hvor mange email som ligger på min emailkonto , får jeg meldingen " INGEN NYE MELDINGER". Er det noen som har noen råd? Det er ganske irriterende. Den virket de første dagene, men etter en snau uke så er det INGEN NYE MELDINGER hver gang jeg sjekker emailen. Og ja, har prøvd å laste ned innstillinger på nytt uten at det hjelper. Oppsettet stemmer altså.

 

Batteriet er en del dårligere enn min K810... ved aktiv bruk.

 

Så en femmer på terningen? - Hadde forventet mer enn 3`er eller noe deromkring,

Lenke til kommentar

Fælt til syting her da, telefonen er kanonbra den! Bakdeksel i rustfritt stål, tastene er gode, og hele telefonen oser av god byggekvalitet. Gode bilder, rask meny, godt batteri, raskt kamera ++

 

Helt enig i anmelders avgjørelse i denne saken jeg:)

Lenke til kommentar
Ser alt i alt ut som en bra tlf, men sammenlignet med N82 kommer den litt til kort når en ser på prisen.

 

Morsomt. Sammenlignet med N82 virker dette som kvalitet, mens N82 fremtrer mer som en billig plastleke.

Om byggekvalitet er hva man er ute etter er jo C702 er bedre valg uansett, men ja C902 har nok bedre byggekvalitet enn f.eks N82 og K850i samt at innpakningen er mindre ;) Men ift hva man får av spesifikasjoner i form av bedre kamera\video\blitz, større skjerm, gps, wifi så gir N82 mer for pengene da den faktisk er billigere.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

dårlig batteri...bildekvaliteten er så som så...IRRITERENDE at man ikke selv kan få bestemme om når man skal ha på lys/blits på kameraet!

Bluetooth'en min henger seg opp HELE tiden.

Telefonen blacker ofte ut, og er tilbake i standby modus etter 1-2 minutter...

 

har oppdatert software, samme skjedde både med gammel og ny software.

Hurraburra...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...