Gå til innhold

Utvider familien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med Lian Li for tiden? Jeg syns påfallende mange av de nyeste kabinettene deres har blitt "utsmykket" med ting som leds og vinduer. Hvor har det blitt av de pene og stilrene kabinettene de har blitt kjent for, og som har gjort dem til vår viktigste talsmann i "kampen mot fjortiskabinettene"? Fortsetter de på denne måten tror jeg de på sikt kan miste den posisjonen de har opparbeidet seg.

Lenke til kommentar

Man må sikkert ikke ha en vifte med blått lys i front. Liker personlig ikke den nye stilen (eller mangelen på) til Lian Li, men det selger sikkert veldig bra. Forstår at et selskap selvfølgelig har lyst til å selge mest mulig, ikke noe galt med det.

La oss bare håpe at de kommer med noen stilrene kabinett en gang i blant.

Lenke til kommentar
Hva er det med Lian Li for tiden? Jeg syns påfallende mange av de nyeste kabinettene deres har blitt "utsmykket" med ting som leds og vinduer. Hvor har det blitt av de pene og stilrene kabinettene de har blitt kjent for, og som har gjort dem til vår viktigste talsmann i "kampen mot fjortiskabinettene"?

 

De har mengder med stilrene kabinetter, de har bare utvidet reportuaret litt. Ta en titt på http://www.lian-li.com/v2/en/contact_us/index1.php

Legg spesiellt merke til TYR serien som blir sluppet ganske snart.

Lenke til kommentar
jeg tror også at de kan komme til å utvanne merket sitt med dette. gikk selv fra horete fjortiskabinett, til et ekstremt stilrent Lian-Li. Skal Ferrari begynne å produsere vanlige stasjonsvogner, bare fordi de kan tjene mer penger? Kortsiktig økonom-tenkning det der ...

Kabinettene er jo av samme kvalitet. De har jo bare satt inn noen vifter med lys.

Dermed kan Lian-Li friste fjortisene også og selge mer kabinetter,ikke bare til "voksne".

Her i forumet er det enormt mange fjortiser som ønsker hjelp til å bygge pc.

Jeg ser sjelden at en fjortis velger Lian-Li,nettopp fordi de ønsker masse juletrelys.

Lenke til kommentar
Gikk nettopp til anskaffelse av et A10B-kabinett jeg. Lurer på hvordan det er.. Noen som har erfaring med det kabinettet?

 

PCA10 er et bra kabinett, rimelig OK med plass men det er litt trangt i toppen pga viften som er montert oppe bak.

Jeg måtte ta min ut for å få inn et P5Q Deluxe kort, heatpipsen kom i kontakt.

 

Ellers er det en god inndeling med PSU og HD'er nede.

 

Har bare et kabinett som er bedre og det er PCA71.

 

Sjekk også denne reviewen

Endret av Anvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...