Gå til innhold

Utvider familien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PCA71 så ganske lik ut utseendemessig, men det virker vesentlig større. Tror jeg blir fornøyd med A10. Imorgen skal gammelt kabinett demonteres og utstyret inn i sitt nye hjem.

Noen som tror det er marked for å selge et Nexus Breeze kabinett?

 

tilbake til dagens topic da.. Kan ikke si jeg liker Lian Li's nye design med glorete lys og annet dilldall... De var jo sååå flinke før. Kabinetter skal være stilrene og uten forstyrrende elementer.. Er det et tegn på at jeg begynner å bli gammel?

Lenke til kommentar
Hva er det med Lian Li for tiden? Jeg syns påfallende mange av de nyeste kabinettene deres har blitt "utsmykket" med ting som leds og vinduer. Hvor har det blitt av de pene og stilrene kabinettene de har blitt kjent for, og som har gjort dem til vår viktigste talsmann i "kampen mot fjortiskabinettene"?

 

De har mengder med stilrene kabinetter, de har bare utvidet reportuaret litt. Ta en titt på http://www.lian-li.com/v2/en/contact_us/index1.php

Legg spesiellt merke til TYR serien som blir sluppet ganske snart.

 

Fytti katta... ble nesten litt opphisset av å se det TYR PC-X2000 kabinettet...

Lekkert og praktisk! Tror nesten det må bli mitt neste kabinett... noen som har en aning om hva det vil komme til å koste? Blir sikkert dyrt... Men men, må man så må man :)

Lenke til kommentar
Kabinettene er jo av samme kvalitet. De har jo bare satt inn noen vifter med lys.

Dermed kan Lian-Li friste fjortisene også og selge mer kabinetter,ikke bare til "voksne".

Her i forumet er det enormt mange fjortiser som ønsker hjelp til å bygge pc.

Jeg ser sjelden at en fjortis velger Lian-Li,nettopp fordi de ønsker masse juletrelys.

"Modne kabinetter for modne personer, slik som meg selv"  :tease: Tror ikke Lian Li-kabinetter er så sjeldne hos fjortiser som har råd til dem ...
Lenke til kommentar
Kabinettene er jo av samme kvalitet. De har jo bare satt inn noen vifter med lys.

Dermed kan Lian-Li friste fjortisene også og selge mer kabinetter,ikke bare til "voksne".

Her i forumet er det enormt mange fjortiser som ønsker hjelp til å bygge pc.

Jeg ser sjelden at en fjortis velger Lian-Li,nettopp fordi de ønsker masse juletrelys.

"Modne kabinetter for modne personer, slik som meg selv" :tease: Tror ikke Lian Li-kabinetter er så sjeldne hos fjortiser som har råd til dem ...

Jeg hjelper ofte fjortiser her på forumet med å bygge ny pc. Som oftest har de laget et oppsett selv og da har de sjelden satt opp et Lian-Li kabinett. Nå om dagen er det mange som velger Antec Nine Hundred. Hvorfor gjør de det tro,det er jo ikke akkurat billig? :tease:

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hysterien jeg. Lian Li har fremdeles Lian Li stilen. Dette er bare litt mer fargerike kabinetter. Skal de fortsette og produsere de samme gamle kabinettene sine eller lage noe nytt? Jeg synes de skal lage noe nytt. Det er jo det som er spennende.

 

Begge disse kabinettene har mye mer stil enn alle andre kabinetter med vindu og lys.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hysterien jeg. Lian Li har fremdeles Lian Li stilen. Dette er bare litt mer fargerike kabinetter. Skal de fortsette og produsere de samme gamle kabinettene sine eller lage noe nytt? Jeg synes de skal lage noe nytt. Det er jo det som er spennende.

 

Begge disse kabinettene har mye mer stil enn alle andre kabinetter med vindu og lys.

 

Godt innlegg.

 

Lian Li leverer først og fremst kvalitet. Det er kvaliteten som har gjort merket kjendt, ikkje det "stilrene" designet som alle fjaser om. Design er smaksak, kvalitet er konstant!

Dersom dei lar være å følge med tida tar andre aktørar den del av markedet = tap.

Lian Li gjer lurt i å ha variert utvalg kabinett (Full/Mid Tower osv.), det er nettopp det dei er så populære for!

Tidløst eller ikkje, designet bør vere smaksak og utvalget stort. :w00t:

 

 

Koffor skal enkelte sitte som fyrstar og snakke dritt om det andre kanskje synst er bra? Begynne å lure på om eg er fjortiss fordi eg likar den nye kabinett serien til Lian-Li? Og eg er 21, snart 22?

Går det ann å holde litt av det negative tilbake og heller ha eit åpent sinn?

 

 

Eg føler nesten det her blei nok eit bidrag til tåpelege påstands innlegg der eg og ingen andre har rett. Det er slitsomt. :nei:

 

 

Og ellers går det bra :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...