Gå til innhold

Test: Antec Three Hundred


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har dette kabinettet og kan ikke si nok godt om det. Skal det brukes til spill er viftene vel "stille" nok. Ellers er det så rimmelig i pris at det kan tilpasses mange behov før det kommer opp i prisen til 900'eren

 

Det er riktig at avstanden fra PSU'en til P4 kontakten på hovedkort kan bli i korteste laget, skaff en P4 forlengerledning.

 

Jeg snudde PSU'en og skar et hull i bunden, slik at luften slipper ut den veien.

 

Kassa er fin som den er,......men med litt 'sølv' spraylakkering og klarlakk kan den bli midt i blikken for en og enhver.......

 

PS.....bruker ikke vifte på Scythe Infinity-kjøleren.......

Endret av arnakke
Lenke til kommentar
Er det plass til radeon 4870 uten å kutte eller komme i konflikt med harddisker ?

 

Jeg finner dessverre ikke målene på Radeon HD 4870. Men jeg kan si det er 24,5 cm mellom PCI åpning til min ene harddisk, uten harddisk er det 27,5 cm. Jeg har et Gigabyte GA P35 DS3L hovedkort.

 

Det er plass til 6 harddisker, så er det ikke plass til skjermkortet må du 'leve' med 4 HD'er.

 

Håper dette er til litt hjelp.

 

hilsen...arnakke

Lenke til kommentar

Fremstår som et glimrende kabinett til en meget rimelig pris. Burde forhåpentligvis bli standard på alle kabinetter fremover at PSU plasseres nede og har top-vent/utlufting oppe slik som her. Skal jeg sette fingeren på noe, er det kun at det ikke er ferdig pre-fabrikerte hull så man kan vende PSU ned, hvis man foretrekker det.

 

10/10

Endret av Mekanicus
Lenke til kommentar
Om dette var å fåes i sølv så hadde jeg bestilt med en gang..

Synd det er bare i svart\sort.

Kjøp lakk på biltema og lakk selv?

 

Dette er jo "Ninehundred made nice and cheap". Ser bedre ut, koster mindere :thumbup: Tipper dette blir en vinner i budsjett og mellomklassen.

Det tror jeg og! Jeg trenger skikkelig billig, men fortsatt høykvalitets kabinett, og dette virker perfekt for meg! Skal bestilles så fort jeg får penger.

 

@HW.no: Sweclockers skriver bedre tester enn dere! Bedre og flere bilder og både mer detaljert og mer relevant tekst. Dere burde ta etter dem når dere skriver tester :)

 

EDIT: Det må jo være perfekt som hjemmeserver-kabinett? God kjøling, som gjør at komponentene holder lenge, stilrent design og mange HDD-plasser! Skal ha et slikt til serveren min:)

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Det perfekte hjemmeserverkabinettet har alltid vært Coolermaster Stacker :p Det beste kabinettet jeg noensinne har kjøpt og som tar 12-16 disker uten problemer og med 120mm stillegående kjøling for hver 4. disk. Jeg har kjørt 12 disker i dette noen år nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det perfekte hjemmeserverkabinettet har alltid vært Coolermaster Stacker :p Det beste kabinettet jeg noensinne har kjøpt og som tar 12-16 disker uten problemer og med 120mm stillegående kjøling for hver 4. disk. Jeg har kjørt 12 disker i dette noen år nå.

 

Det er jo mongodyrt! Holder meg til Three Hundred jeg ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...