Gå til innhold

Test: Antec Three Hundred


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Ja kunne absolutt det. Har ikke gjort det så mye så tror resultatet mitt ikke ville blitt så fint..hehe

 

Nei, nå får du gi deg. Sølv/grå er jo den enkleste lakken å bruke! Kjøp en lakke med grå primer, spray tynne, tynne lag utover hele kabinettet. Så tar du sølvlakken og sprayer enda tynnere lag oppå det. Ikke dekk hele overflaten på første laget, men gjør som anki gjorde på wiiboxen hvis du er usikker. Så sprayer du 4-5 kjempetynne lag med 30 sek mellomrom, og hele kassa er sølvfarget. Etter det har tørka i noen minutter(men fortsatt er litt vått) tar du klarlakken og sprayer et par drittynne lag. Da blir ikke kabinettet ript opp på samme måte, og det svarte vil ikke komme frem igjen! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Med Three Hundred har Antec laget et meget attraktivt kabinett.

 

 

 

Les mer

 

Veldig fint kabinett, skal bestille det selv :)

 

Hadde vært kult vist jeg hadde skåret en åpen sde på den helt sorte sida og kjøpt plast som jeg kunne festa over..

 

Noen som vet om disse ville kunne passe fint i fronten?

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=2886

 

Hadde vært kult å fått det til. Hadde hatt lillebroren til 900 bare kulere da :p

 

Veldig fint at det er ganske stilrent fra før :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Liten bump her men....

 

Lurer på å kjøpe dette som serverkabinett. Burde vel gå bra? Plass til 6 harddisker, med god kjøling i front (har vifter). Og det er støvfilter også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...