Gå til innhold

Her er HTC Touch Pro!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som om den kommer til å koste skjorta...! Men allikavel spennende, kanskje jeg får sopet sammen endel grunker i sommer, og da kan kassere min qtek 8310 :p

 

edit: http://htctouchpro.com/

 

htc-touch-pro-specs.jpg

Jøss, syntes ikke den ser så stor ut...

Er jo bare 5mm bredere enn 8310'en, og 7mm kortere. Tykkelsen er så å si den samme... Og jeg som trodde slike telefoner var veldig store... Tror jeg sitter å ser på min neste telefon nå jeg altså, hvor bestiller jeg? :p

 

Høyde x Bredde x Dybde

107.54mm x 46.2mm x 17.5mm

Vekt: 106g

Endret av jale
Lenke til kommentar
Mobilen er identisk med HTC Diamond i spessifikasjonene bortsett fra ekstra tastatur og MicroSD slot.

 

Nei i tillegg til QWERTY og MicroSD slot så har den ett større batteri, 1350mAh fremfor 900mAh hos Diamond. Og den har fått mer RAM 288 fremfor 192 i Diamond. Den ser også ut til å ha fotolys/blits til kameraet. Alt i alt så er de få klagene jeg hadde med Diamond rettet! Dette ser ut som min neste mobil.

Endret av dredg
Lenke til kommentar

Er det noen som har en ide om hvordan denne og Diamond er satt opp med tanke på profiler?

 

Tenker da på volum på ringelyder, meldinger etc etc som har vært forbilledlig håndtert av Nokia og SE i åresvis mens på min HTC Touch rett og slett er patetisk dårlig. Der skrur jeg opp volumet på ringelyden hvis jeg vil ha høyere musikk og slike håpløse ting. Kan heller ikke velge mellom flere forskjellige profiler, men er låst til lyd eller lydløst. At dette ikke er bedre håndtert er faktisk helt latterlig spør du meg. Også en av veldig få ting jeg har irritert meg over i Windows Mobile-verden. Ville liksom trodd at slik funksjonalitet var særdeles viktig for en "proff-telefon"... :hmm:

Lenke til kommentar

La oss får noe oppklart, hvor mye RAM har den?! på noen sider står det at den har 191 og på noen står det 288?

 

 

EDIT: Leste nå på HTC sin side og der står det 288.

 

Dette er veldig imponerende, fra HTC sin side. Når kan man kjøpe den og ca hvor mye vil den koste?

Endret av Abba91
Lenke til kommentar
Nettverk: GSM 900/1800/1900
HTC har hatt quad-band på samtlige modeller. Hvorfor droppe det på Diamond-modellene?

 

@Naitsan: Ifølge HTC.com er begge Diamond-modellene "A-GPS ready".

 

finner ikke linken nå, men HTC skal ha uttalt at det ble for dårlig plass til antennene for å få skviset inn alle bandene, sitter de for tett går det utover kvaliteten på signalet. Surt for amerikanerne foreløpig, men man kan jo spekulere i at HTC ikke vil konkurrere mot iphone på hjemmebane. Surt for de som reiser mye over dammen og, men man får iallefall tilgang til GSM og gprs/edge.

Lenke til kommentar
La oss får noe oppklart, hvor mye RAM har den?! på noen sider står det at den har 191 og på noen står det 288?

 

 

EDIT: Leste nå på HTC sin side og der står det 288.

 

Dette er veldig imponerende, fra HTC sin side. Når kan man kjøpe den og ca hvor mye vil den koste?

 

Tror 256 er den korrekte mengden RAM på Raphael mot 192 på Diamond. Den kommer sikkert til å koste skjorta pluss slipset. (hvor mye det er, er høyst relativt. Diamond ble billigere enn jeg hadde antatt f.eks.)

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar
Oi, dette er nytt for meg. Rart ikke SE uttalte det samme når de irriterte mange med mangel på GSM850 og EDGE på UMTS-modeller..

 

Fint om du finner linken. :)

 

Det kom kanskje ikke helt klart frem i posten min at det nok var et temmelig løst rykte (at hTC skulle uttalt noe sånt), men fant en link i alle fall (etter lang tids googling..) boygeniusreport

 

EDIT: ser de har droppa kameraet fremme på Raphael, ble det ikke plass mon tro?

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar
Dette er veldig imponerende, fra HTC sin side. Når kan man kjøpe den og ca hvor mye vil den koste?

 

Det står at den skal komme sensommeren, muligens august/september. Prisen blir vel muligens litt over Diamond 5-6000 kanskje?

 

 

Tror 256 er den korrekte mengden RAM på Raphael mot 192 på Diamond.

 

Hvorfor sier du 256 når det står 288 hos HTC?

Endret av dredg
Lenke til kommentar
Dette er veldig imponerende, fra HTC sin side. Når kan man kjøpe den og ca hvor mye vil den koste?

 

Det står at den skal komme sensommeren, muligens august/september. Prisen blir vel muligens litt over Diamond 5-6000 kanskje?

 

 

Tror 256 er den korrekte mengden RAM på Raphael mot 192 på Diamond.

 

Hvorfor sier du 256 når det står 288 hos HTC?

 

I stand corrected, merk dog "tror" foran tallet... Det har vært forventet at den skulle få 256, så 288 er jo en gledelig, dog uvanlig, mengde...

 

EDIT: skal innrømme litt latskap. Så ikke postene dine lenger opp før etterpå. Skulle egentlig bare svare på Sigmund Freud's post primært. My bad. sorry.

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...