Gå til innhold

Her er HTC Touch Pro!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

valget er enkelt her, diamond mangler fulltast. og har kun 5 timer tale tid i GSM nettet, noe som er rundt 3 timer i 3G nett ,

denne har full tast. og står oppført med 8t taletid i gsm nett,

 

betaler lett de 1500kr ekstra for denne..

 

satt meg netopp på min Tytn II , skjermen er mørklagt enkelte plasser :p

så trenger nye mobil :D

Lenke til kommentar
valget er enkelt her, diamond mangler fulltast. og har kun 5 timer tale tid i GSM nettet, noe som er rundt 3 timer i 3G nett ,

denne har full tast. og står oppført med 8t taletid i gsm nett,

 

betaler lett de 1500kr ekstra for denne..

 

satt meg netopp på min Tytn II , skjermen er mørklagt enkelte plasser :p

så trenger nye mobil :D

 

Og for å ikke glemme MYE mere RAM! noe som kommer til å være mitt hoved argument for å kjøpe denne, hvis jeg gjør det :p

 

Er veldig usikker på om jeg vil ha denne eller SE Xperia X1... det kommer nok til å være anmeldelsene som får gjøre valget for meg :p

Endret av Abba91
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ser den er lagt ut på prisguiden nå. Billigste pris er 5400 og de fleste har forventet å ha den på lager i oktober ca. Hardt å gå rundt og vente! :)

 

Den kommer før oktober, mest sannsynligvis rundt månedskillet august/september.

 

For salg i norske butikker? MPX har forventet 22.09 og de pleier vanligvis å være ganske rause når de setter forventet.

Lenke til kommentar
Ser den er lagt ut på prisguiden nå. Billigste pris er 5400 og de fleste har forventet å ha den på lager i oktober ca. Hardt å gå rundt og vente! :)

 

Den kommer før oktober, mest sannsynligvis rundt månedskillet august/september.

 

For salg i norske butikker? MPX har forventet 22.09 og de pleier vanligvis å være ganske rause når de setter forventet.

 

I følge lanseringsinfoen gitt av HTC skal den komme sensommeren i Europa. Flere påstår å ha informasjon om at den kommer rundt 20 august.

Lenke til kommentar
HTCs importør Brightpoint har den som ubekreftet 30. september og HTC-ansatte jeg har snakket med har sagt tidligst september så tviler sterkt på at den er her i august.

 

 

Det store spørsmålet for min del er i hvert fall htc touch pro vs SE experia. Noen som har formeninger om det ene eller andre?

Lenke til kommentar

Ikke noe konkret. Påstanden er at den skal komme til julesalget (månedsskifte november/desember), men mitt inntrykk er at de sliter med programvaren (mye av eyecandyen fra MWC08 skal være droppet) så noe tidligere blir det ikke. Har derimot fått informasjon om at prisen skal være rundt 15K, men det håper jeg er veldig overdrevet.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Ikke noe konkret. Påstanden er at den skal komme til julesalget (månedsskifte november/desember), men mitt inntrykk er at de sliter med programvaren (mye av eyecandyen fra MWC08 skal være droppet) så noe tidligere blir det ikke. Har derimot fått informasjon om at prisen skal være rundt 15K, men det håper jeg er veldig overdrevet.

 

15000? Det må være krafig overdrevet! :) Spesifikasjonene på den er jo ikke noe spesielt bedre enn htc touch pro?

Lenke til kommentar

Jeg synes hele opplegget til Sony med de panelene virker tullete og overflødig. TouchFLO 3D har nok ett mye bedre brukergrensesnitt enn denne gimmicken med panelene, men time will show. Forøvrig virker X1 helt ovelegen på HW fronten, den har alt(utenom accelerometer).

 

Synes det er merkelig at HTC sier at den skal lanseres på sensommeren og da mene oktober, det er strengt tatt høst.

Lenke til kommentar
Ikke noe konkret. Påstanden er at den skal komme til julesalget (månedsskifte november/desember), men mitt inntrykk er at de sliter med programvaren (mye av eyecandyen fra MWC08 skal være droppet) så noe tidligere blir det ikke. Har derimot fått informasjon om at prisen skal være rundt 15K, men det håper jeg er veldig overdrevet.

 

15000 er helt uaktuelt, prøv heller rundt 6000,-

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...