Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

 

Mulig jeg tar meg en tur med sykkelen hvis været er OK :)

Været er dårlig frem til Juni.

 

Nææh... Har nå blitt litt mer hardbarket etter at jeg begynte å kjøre MC merker jeg. Regn kan jeg godt spare meg for dog. Blir ikke våt da jeg har skikkelige klær, men å kjøre på våt asfalt med konstant regndråper og veiskitt på visiret er ikke akkurat spesielt behagelig.

 

Kjørte 35 mil her om dagen da det kun var 4 grader i luften. Det var for all del en kjølig tur, men når man kommer hjem så føler man virkelig at man har vert ute. En litt deilig følelse. :)

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All ære til Eivind. Nå må vi skjerpe oss.

 

Med vedlikeholdshelg på jobb neste helg, julebord helgen derpå, hyttertur 12-14. des. og førjulsmiddager med familien helgen 19-21. des, så det blir det vanskelig med noe treff før julen for min del. Kanskje vi like så godt skal spikre årets romjulstreff?

 

Mine alternative datoer er:

26. des.

27. des.

28. des. (bare før 16:00)

30. des.

2. jan.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har noen forslag som jeg tror kan være spennende på den tiden av året (og det tidspunktet).

  • Klassikeren: Oslo S - Operaen - Havna - Aker Brygge
  • Den vågale: Oppmøte Oslo S, banen til Brynseng, gå ned ved Alnaelva (husk stativ/varme sko)
  • Den lange elveturen: Nydalsfossen og ned Akerselva (så langt vi gidder - husk stativ/varme sko)
  • Friskusen: Oslo S og grønlandsområdet

Hva tror folk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...