Gå til innhold

Nytt søksmål mot Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhhh, herregud, nå igjen.

Om jeg skulle laget et produkt i dag, så hadde jeg pokkertameg funnet på et helt nytt ord, med flere !"#¤%&/() -tegn og en hel remse tall, av frykt for at en eller annen gjenlevende høvding fra en indianerstamme©®™ i USA brukte det samme ordet i et rituale som innbefatter røyksignaler©®™, sekkepipe©®™ og bisonanal©®™.

:ph34r: ©®™

 

Edit!!! Ved å lese denne teksten©®™, avstår du automatisk fra evt. søksmål mot forfatter, på noe som helst grunnlag, i uendelig tid fremover. Gjelder også i evt. underverdener, etterliv, og underliv.

Tharos Inc. ©®™©®™©®™ er ikke erstatningsansvarlig for evt. synsskader påført under lesning. Alle henvisninger til reelle personer er ikke med vilje, og reelle personer kan bli saksøkt uten grunnlag når som helst.

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

Tharos, jeg føler meg krenket og truet av din "Alle henvisninger til reelle personer er ikke med vilje, og reelle personer kan bli saksøkt uten grunnlag når som helst. " setning og føler at det er best at jeg saksøker deg før du saksøker meg.

 

Sees i retten.

 

laland©®™

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Tharos, jeg føler meg krenket og truet av din "Alle henvisninger til reelle personer er ikke med vilje, og reelle personer kan bli saksøkt uten grunnlag når som helst. " setning og føler at det er best at jeg saksøker deg før du saksøker meg.

 

Sees i retten.

 

laland©®™

Jeg har advokat, har du?

 

jack_thompson.jpg

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Håper de vinner. De som saksøker vinner jo på de helt idiotiske grunn, så er vel rart de ikke vinner nå.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Sony ute i søksmål igjen? Rart at de ikke har fått seg klippekort hos advokatforeningen, gærne amerikanere saksøker dem for alt.

 

Faktis tror jeg at jeg så en potet i 1998 som lignet Kratos, skulle kanskje ikke spist den poteten så kunne jeg håvet inn penger i dag på å saksøke Sony.

 

Synes oppriktig synd på Sony nå, de fortjener ikke å bli saksøkt annenvær dag. Det værste er dog at patentsøksmål skjer alt for ofte i USA og alt for ofte vinner de frem og. Only in the USA.

Lenke til kommentar
Burde de ikke kommet med søksmålet litt tidligere? Buzz har jo vært på markedet siden oktober -05

Se saken fra saksøkers side. Dersom de saksøker i oktober og vinner, får de kanskje 50% av fortjenesten (Som da ikke er mer enn noen tusen spill worldwide), og Buzz bytter navn. Saksøker de i dag er omsetningen til Buzz-konseptet mye større, og de tjener enorme summer hvis de bare blir tildelt 5% av den totale fortjenesten. I tillegg får de masse inntekter fra fremtidige salg, siden Buzz-serien ikke kan bytte navn nå som den er så kjent.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan spillindustrien fungerer, men for band og navn er jo reglene ganske klare.

Om f.eks mitt band Archon gir ut skive i hele europa , men ikke usa før et annet band i usa kalte seg Archon derfra hadde man ikke hatt mye å si over there.

Man eier kun navnet der man selv har utgitt noe selv først, og ettersom begge er amerikanske og med msitenkelige like navn er det jo ikke umulig at det i det minste ender med forlik i denne saken.

 

Synes kravene var i drøyeste laget, men kan jo se hvorfor Buzztime føler seg "kopiert" navnemessig.

Lenke til kommentar

Du sier noe der, archongamer.

Slik er det jo med Resident Evil, som heter Bio-Hazard i Japan. Grunnen til at det heter Resident Evil i USA og Europa er pga et band i USA som kaller seg nettopp Bio-Hazard.

 

Buzz er mer likt Buzztime enn bare navnmessig. Det er jo også et spørrespill, men egen "konsoll".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...