Gå til innhold

Fikk patent på smarttelefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patentet blir vel trukket tilbake når patentkontoret blir opplyst om produkter som matcher denne patenten allerede har vært i salg i åresvis.. Dette er som artikkelen nevner helt vanlig i USA. Det er en helt egen industri der borte som holder på sånt som dette, jeg fatter bare ikke hvorfor media skal lage en nyhet av slikt hver gang det skjer.

Lenke til kommentar

Slike patenter er idiotiske. Her har man egentlig ikke funnet opp noe nytt i det heletatt, men de bare venter på at noen selskaper begynner å bruke en kombinasjon av forskjellige teknologier.

 

Det blir bare teit å si at man var den første til å tenke ut dette. Folk har sikkert siden 70-tallet vist at når teknologien ble bra nok, kom man til å kunne ha slike lommekontor.

Lenke til kommentar

I det siste har jeg tenkt på en slags hesteløs vogn jeg skal patentere. Den skal ha 4 hjul og drives frem av en slags motor eller noe. Jeg skal snart dra til USA for å undersøke mulighetene til å patentere denne ideen min. Jeg tror jeg får gjennomslag, og nåde dem som misbruker patenten min!

Endret av theMar
Lenke til kommentar
I det siste har jeg tenkt på en slags hesteløs vogn jeg skal patentere. Den skal ha 4 hjul og drives frem av en slags motor eller noe. Jeg skal snart dra til USA for å undersøke mulighetene til å patentere denne ideen min. Jeg tror jeg får gjennomslag, og nåde dem som misbruker patenten min!

 

Smart ide...

 

Men at de i hele tatt gidder. Selvom de har fått patent for en ukes tid, så vil de ikke tjene noe på det, når advokater osv ser søksmålene. Slike mobiler har blitt solgt i flere år...

Lenke til kommentar

Dette må være det dummeste jeg har lest på lenge. Et patent bør være på en nyvinning, ikke at noen er så lure å registrere en gammel oppfinnelse. Hva blir det neste? Patent på oksygen slik at alle som puster må betale avgift? Patent på mennesker så alle må betale en avgift til en eller annen suppegjøk fordi de lever? Dette er like idiotisk som de som tok patent på basmatiris som har eksistert i tusener av år, for så å kreve inn penger av de stakkars inderne som dyrker den og har gjort det i generasjoner.

Lenke til kommentar
I det siste har jeg tenkt på en slags hesteløs vogn jeg skal patentere. Den skal ha 4 hjul og drives frem av en slags motor eller noe. Jeg skal snart dra til USA for å undersøke mulighetene til å patentere denne ideen min. Jeg tror jeg får gjennomslag, og nåde dem som misbruker patenten min!

 

Jeg har tenkt på det samme lengere enn deg. Derfor er det min patent. :p

Lenke til kommentar

Hei!

 

Eg husker fortsatt denne artikkelen på : amobil.no

 

Av og til går det faktisk ann å lure på om verden FAKTISK står til påske :p

 

Eg har ein i slekta som bur i USA, og for nokre år siden ville han saksøke naboen fordi dei eine gutten hans (som var noen år når hendelsen inntraff..) datt og slo seg i ei trapp naboen hadde..

 

Og begrunnelsen var at han eg kjenner meinte at trappa sjølvsagt aldri skulle stått der den stod..

 

Og hadde ikkje trappa stått der så ville jo sjølvsagt gutten alldri slått seg på den :)

 

Kva med å spasse litt bedre på ungen(ane) sine t.d ?

 

Og ein bør ikkje sy puter under armene på sine avkomm heller (utrykket er ikkje bokstavelig meint..Sjølv om det alltid kunne vært eit artig syn.. :p )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...