Gå til innhold

Snu av ringelyden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hva vitsen er. Ja, stilig funksjon, men særlig mer nyttig enn eksisterende løsninger er det ikke. I dag trykker jeg bare på en av volumknappene på siden av min gamle SE-telefon, så mutes ringelyden. Enkelt og greit, trenger ikke engang å ta den ut av lommen. Funksjonen artikkelen snakker om krever at telefonen ligger i ro på et underlag, og da er plutselig bruken veldig begrenset.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hva vitsen er. Ja, stilig funksjon, men særlig mer nyttig enn eksisterende løsninger er det ikke. I dag trykker jeg bare på en av volumknappene på siden av min gamle SE-telefon, så mutes ringelyden. Enkelt og greit, trenger ikke engang å ta den ut av lommen. Funksjonen artikkelen snakker om krever at telefonen ligger i ro på et underlag, og da er plutselig bruken veldig begrenset.

Mobilen behøver ikke ligge flatt i ro på et underlag. Kan holde den i hånden eller ha den liggende i lommen.

Eneste jeg ikke likte med programmet er at den skifter til "lydløs" profil. Jeg trodde den skulle slå av lyden ("lyd av"-knappen når det ringer), og at den kun ble aktivert når telefonen ringte. Det dumme nå er jo hvis jeg ligger fra meg telefonen med skjermen ned settes den i lydløs automatisk.

 

Konklusjonen er: Dette programmet slår ikke av lyden på mobil. Den skifter bare profil.

Endret av Werable
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...