Gå til innhold

Iphone til Europa i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes iPhone er genial jeg!

 

Har hatt den i over en mnd, absolutt ingen problemer, bugs. (Les softwareproblemer Sony Ericsson, Nokia osv)

 

MMS savner jeg ikke, brukt det skjelden eller aldri på mine andre telefoner. I mine øyne markedets beste nettleser, Safari, wifi er en drøm, og edge holder i massevis. 8 GB minne, need I say more?

 

Den lekreste skjermen jeg har sett på en mobil, grensesnittet glimrende. Anbefaler de som "disser" iPhone om å prøve den først. Sikker på at dere da vil få en annen oppfatning!

Lenke til kommentar
Når iPhone kommer til Frankrike vil vel alle problemene med operatørlås være over? Kjøp en fransk iPhone og slipp å tenke på operatørlås. Den kommer jo uten operatørlås, så da trenger man ikke å gjøre noe som helst ;)

 

Tja, nei. Du må fortsatt låse den opp for å få installert programmer på den. Antar det er noe de fleste ønsker å gjøre. Med andre ord er det ett fett om du kjøper den låst eller ulåst.

Lenke til kommentar

iPhone-lanseringen ble en kjempeflopp her i England.

o2 hadde skaffet 1400 ekstra ansatte til lanseringsdagen, tallet for CarPhoneWarehouse er ukjent. Ingen av disse hadde større trafikk i butikkene enn på en vanlig dag.

 

I tillegg har o2 trent opp nesten 800 ansatte til å 'kunne' iPhone, pluss at o2 (som egentlig ikke skulle ha EDGE) startet med oppgradering til EDGE for kun 2 måneder siden. Dekningen skal fortsatt være så som så. Ingen av de andre operatørene her støtter EDGE forresten.

 

 

Denne blog-posten om saken er ganske morsom. Tror det er her det nevnes at en av grunnene til at ingen ville kjøpe den på lanseringsdagen var fordi mobilen er såpass avlegs allerede at kjøperne er flaue hehe:

http://www.dialaphone.co.uk/blog/?p=750

Lenke til kommentar
iPhone-lanseringen ble en kjempeflopp her i England.

o2 hadde skaffet 1400 ekstra ansatte til lanseringsdagen, tallet for CarPhoneWarehouse er ukjent. Ingen av disse hadde større trafikk i butikkene enn på en vanlig dag.

 

I tillegg har o2 trent opp nesten 800 ansatte til å 'kunne' iPhone, pluss at o2 (som egentlig ikke skulle ha EDGE) startet med oppgradering til EDGE for kun 2 måneder siden. Dekningen skal fortsatt være så som så. Ingen av de andre operatørene her støtter EDGE forresten.

 

 

Denne blog-posten om saken er ganske morsom. Tror det er her det nevnes at en av grunnene til at ingen ville kjøpe den på lanseringsdagen var fordi mobilen er såpass avlegs allerede at kjøperne er flaue hehe:

http://www.dialaphone.co.uk/blog/?p=750

 

 

He he morro det ja :dribble:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...