Gå til innhold

AMD 770-kort i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal 790FX være svært effektgjerrig med sine 8 W effektforbruk så jeg regner med dette brikkesettet er ennå mer effektgjerrig og passer utmerket til små og kompakte systemer. F.eks SFF PC-er.

 

# 4 x DDR2-800/1066 (maks 8 GB)

Hva er egentlig årsaken til begrensningen på 8 GiB? Er det bare det at 2GiB DDR2-moduler er det største på markedet nå? I så fall så kan man jo lure på om det vil støtte 4GiB moduler når og hvis det kommer på markedet.

Lenke til kommentar

KAn nevnes at 790 FX på max bruker 15 WATT.. MAX!

QuadCF med 8+8+8+8 PCi-e oppsett, eller 16+16+physics også noe annet drit.

 

elelrs 9-13 som regel. mens ett 590 SLI bruer rundt 25 trur jeg det var, x38 eller x35, intel chipset navna gjør meg ør.. :p

 

i alle fall bruker 35 ettersom jeg har hørt.

 

 

AMD phenom X4 9600 bruker 89 Watt.. Energy efficient for å være en Quadcore, lavere effekt kan ventes Q1 2008 ved launch av 45 NM fra AMD med AM3.

en liten edit: 9700 bruker 125 watt bare for å nevne det. mens 9500 9600 bruker 89.

 

AM3 = DDR3!!

 

45 NM kommer kansje til AM2+ også ? =)

Endret av iLoVecF
Lenke til kommentar
Er det 89W TDP på typisk AMD skala? (i.e. 75% av målte max?).

 

 

Vil si det for det meste 5000+ Black edition har 89 watt, mens 6400+ Black har 125..

 

de nye som er over 89 watt som jeg vet, elelrs har de MANGE 65 watts cpu'r nå, og en 45 watts cpu(4100+ BE-xxxx. 45W!

 

socket 939. alle var 89 watt av dualcore unatt 4400 2mb cache og 4800 2mb cache som var på 110

 

 

ellers kan det nevnes at AMD har AM2 på 8 WATT!.

3000+ 8 watt

3200+ 12 watt

3600+ 25 watt

 

trur det var det.

 

Detta er bare GAVEPAKKE for SFF pc byggere, 8-25 watts CPU

5 watts 770 Brikkesett ? eller er det 5-10 ?. si ifra hvis dere for info om det :p

fikk nesten lyst til å lage uber silent pc =)

Lenke til kommentar
Hvorfor? Hvoooorfor fortsetter de å produsere hovedkort med den farven! Vet det er pirkete, men det ser både stygt og gammeldags ut spør du meg! Grønn/svart/orange/blå/lilla/rød er best :)

Slike jala-jala kort forbinder jeg med ECS :p

 

 

Tenker ikke på en kombinasjon av disse farvene, hvis det var det du trodde :p Syns bare gult er stygt, og selv om det fortsatt bare er hardware, så ser det lite pent ut hvis du har f. eks et svart kabinett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...