Gå til innhold

Sniktitt på Call of Duty 4: Modern Warfare (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Per dags dato har jeg aldri spilt med en bedre våpenmodell enn den til Counter-Strike,

 

Beste våpenmodellen i Counter-Strike?! Greit nok at den er ganske deilig, men det fins da ørten andre spill med bedre modellering av våpnene?

9527227[/snapback]

 

Slikt kan man jo diskutere hele dagen lang. Er nok mange subjektive meninger ute og går når det kommer til våpen i spill. :D

 

Personlig har nok jeg ogås spilt denne betaen mer enn hva som burde vært lov. Men det jo er så morsomt! :blush:

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke han mener det grafiske. Heller hvordan våpnene oppfører seg.

9527691[/snapback]

Ja, det tenkte jeg også på. Counter-Strike er ikke akkurat av de mer realistiske spillene på det punktet.

9528793[/snapback]

 

Dette egner seg ikke for diskusjon i denne tråden, men for å presisere mener jeg hvordan våpnene føles og fungerer, og jeg snakker da ikke kun om realisme, men mest om spilleglede.

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar
hvorfor bare gi utgi beta bare for denne xbox..... noe jeg ikke rører!. Merklig den største plattform ikke skal få denne beta, PC!.

 

Skuffende.

9529453[/snapback]

Vel, jeg har bare pc som duger til småting. Hylgriner ikke over at jeg ikke får spilt Crysis beta av den grunn, gjør jeg vel?

 

Du kan i hvertfall ta det helt med ro, for spillet kommer i det minste ut på PC, og ikke er det lange ventetiden igjen heller.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...