Gå til innhold

Billig, billig, billig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppløsningen er ikke stor nok til særlig annet enn å sende noen bilder over MMS til venner og bekjente. Ikke noe å erstatte digitalkameraet ditt med, med andre ord.
ingen mobiler i salg i Norge i dag kan erstatte digicam uansett. en annen ting: jeg vil tro at mange bruker kameraet i mobilen til å ta ennet enn bilder for albumet, men som huskelapper f.eks. skiltnummeret på bilen du parkerer ved ;), skilt med opplysninger om åpningstider etc, konsertplakter i gata osv.
Lenke til kommentar
Nokia 1208

Dere bør også nevne lillebror 1200. Den er liten og spennende, selv om den vel ikke kommer til norge. Funksjonen som støtter flere kontaktlister for flere brukere av mobilen er en grei nyhet.

 

Nokia 1650

Hva med å nevne at den har et batteri på hele 1020 mAh? Hvis dere ønsker å gi det negativ Nokia-klang uansett kan dere jo nevne at det er kraftigere enn hva N95 har :p

 

Nokia 2630

Her nevner dere ikke engang at mobilen er 9,9mm tykk og 44ccm stor. Dette er rekord for Nokia så vidt jeg vet.

 

Dere skriver heller ingenting om skjermene, bortsett fra i faktaboksene. Leserne må altså vite hva STN og TFT er fra før for å se hvilke av skjermene som er gode.

 

Ikke den beste artikkelen jeg har lest, og det er lov å gå dypt i enkle telefoner og :)

 

--

 

Likte telefonene, spesielt 1200, 1650 og 2630. 2630 er jo grøsselig liten, men har likevel grei skjerm og grei pris. Kanskje noe å kjøpe seg som reservetelefon om det kommer bra tilbud på den.

Lenke til kommentar

2630 har TFT skjerm, kamera, radio, blåtann, EDGE noe som er vel høyst uvanlig for denne prisklassen. dessuten ser det ut som om den også har standard 2.5 kobling for lyd og miniUSB for data( er ikke sikker på det siste, se bildet). Dette er meget bra i forhold til leverandørinnlåsing-problematikken. Dette bør det fokuseres mer på! også i denne nyhetsnotisen

post-1944-1178210872_thumb.png

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Helt ok for en tynn lommebok. Det virker ihvertfall som telefonene har en nok så bra batterier som varer en stund før du må lade. Det har jo ganske mye å si på at de første telefonene i artikkelen har en gammel skjerm type, som bruker mindre strøm. Vet dere hvor mye minne de forskjellige telefonene har?

Bare lurer siden det står ringetoner i mp3-format, men de trenger jo ikke å være store filene.. :)

Lenke til kommentar

Det er ganske klart at ingen av disse bruker Series 40 v3. På forum.nokia.com står det dog at de bruker Series 40, sannsynligvis en form av V2.

 

Jeg tror det er et "krav" for Series 40 v3-mobiler å ha 5-veis menytast, ikke 4, som noen av disse nye har. Men hmm, tror kanskje jeg surrer litt her.

 

2630 har i hvert fall en form av Series 40.

 

Meen, siden vi finner lite info om Series 30 på bl.a. andre forum og forum.nokia.com, kan ikke amobil fortelle oss litt? :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...