Gå til innhold

WR på P4 650 og Celeron D 347


Anbefalte innlegg

Som endel har fått med seg koser vi oss på TG med litt aktiv overklokking. Sålangt har vi hentet hjem 2 verdensrekorder til landet....

 

Først en P4 650 originalt 3,4 GHz og den ble tynt opp i 6,392GHz

Systemet den ble kjørt på er som følger:

Asus P5B deluxe hovedkort (RIP kjære, du gjorde en god jobb)

Mousepot rev 1 LN2/tørrisrør

Corsair 10th aniversary minnebrikker (lånt fra Nassuz)

Tagan 900W (lånt av oysfaerg)

Denne ble kjørt på tørris.

Link til validering

184831.png

 

 

 

Og så et tett samarbeid mellom meg, Det Dvergiske kaffebord, Nassuz og Økonom førte til dette.....

Celeron D 347 originalt 3,06GHz, den ble skremt opp i vanvittige 7,758GHz :ohmy:

Den ble kjørt på følgende system:

Asus Commando (takk Stoolman)

Mousepot rev 1 LN2/tørrisrør

Corsair dominator 8500C5 minnebrikker

Tagan 900W (lånt fra oysfaerg)

Her brukte vi LN2

Link til validering

184833.png

 

Spørsmålet blir jo nå om vi klarer å tyne enda mer utav den Celeronen. Er ikke langt igjen til wr totalt på alle Celeroner. Og det er neimen ikke langt igjen til 8GHz heller vel?? :ph34r:

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, vi skal kanskje fortsette i morgen. Men da blir det ikke der nede siden Sturla har karrierestand og de fleste av oss drar i løpet av dagen.

 

Bilder kommer sikkert etterhvert, kameraet mitt er tomt for strøm, men jeg tok noen bilder med Sturla sitt kamerea av setupet som sikkert kommer etterhvert.

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar
Hva skjer med den lille WR setteren etter TG ?

 

Edit: Åssen klarte oysfaerg å ødelegge et Commando HK på den måten ?

Slo en hammer på det eller no ?

Om det var oysfaerg da ...

8323717[/snapback]

Dette er vel offtopic og har ingenting med disse WRene og gjøre. Men for det første så er ikke oysfaerg her engang. Men det var Sturla sitt kort som han brakk i to etter at noen pinner i socket var blitt bøyd og ødelagt.

Lenke til kommentar

Jeg sitter hjemme og koser meg med resultatene fra TG. Norge har dratt hjem flere WR de siste ukene og jeg lurer på hva som gjør at vi får så flotte resultater? Er det et godt OCmiljø her på berget eller har vi en håndfull smågale genier som trosser naturkrefter og voltmodder på en måte som understreker vår tradisjon med kraftkrevende industri :p

Lenke til kommentar

Takk skal dere ha, var deilig den cpu wren der ivertfall.

Når det kommer til miljøet og slikt så er det ikke så mange som driver aktivt med klokking her i landet. Men oss som driver med det er ganske sammensveiset og samarbeider mye. Og det er vel en stor del av det som skaffer oss resultater.

 

P5B kortet bare døde av en eller annen grunn. Samme med Sturla sitt. Kan ha vært noe statisk elektrisitet som tok knekken på det, eller kondens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...