Gå til innhold

Apple oppdaterer AirPort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fjerner man slike oppdateringer i os x? Denne skapte bare krøll for meg, airport finner ingenting lenger. Henger seg ofte opp og når den først får koble til fungerer ikke nettet.

 

Fungerte før oppdateringen og den stasjonære som er på samme nett fungerer fint. Tror ikke den oppdateringen er helt bra enda..

 

En liten oppdatering:

Satt ruter til å bruke vanlig wep med 128 bit hex. Og da fungerer det. Men vanligvis bruker jeg WPA-PSK og det får jeg rett og slett ikke koblet til med nå. Veldig merkelig. Litt kjedelig også siden mange bruker det, blant annet på skolen.

 

Dersom det er routerrelatert er det snakk om en DI-624+. Men som sagt selvom router er gammel og sliten fungerte det før oppdateringen som bare det.

 

På forhånd takk for fornuftige svar.

Endret av alaruz
Lenke til kommentar
Hvordan fjerner man slike oppdateringer i os x? Denne skapte bare krøll for meg, airport finner ingenting lenger. Henger seg ofte opp og når den først får koble til fungerer ikke nettet.

 

Fungerte før oppdateringen og den stasjonære som er på samme nett fungerer fint. Tror ikke den oppdateringen er helt bra enda..

 

En liten oppdatering:

Satt ruter til å bruke vanlig wep med 128 bit hex. Og da fungerer det. Men vanligvis bruker jeg WPA-PSK og det får jeg rett og slett ikke koblet til med nå. Veldig merkelig. Litt kjedelig også siden mange bruker det, blant annet på skolen.

 

Dersom det er routerrelatert er det snakk om en DI-624+. Men som sagt selvom router er gammel og sliten fungerte det før oppdateringen som bare det.

 

På forhånd takk for fornuftige svar.

8121373[/snapback]

 

Samme her. Det henger seg opp og finner ikke nettverkene like fort. Man må liksom trykke mange ganger på "Nettverk-knappen" for at det skal finne netverkene. Argh.

Lenke til kommentar

Jeg vil advare folk mot å installere denne oppdateringen.

 

Etter å ha søkt litt rundt på nettet har jeg ikke funnet svar på hvordan man fjerner oppdateringen men at vi som er berørt såvisst ikke er alene.

 

http://www.tuaw.com/2007/03/08/apple-relea...pdate-2007-002/

 

Oppdateringen gjør helt sikkert jobben sin, men tror jeg anbefaller å undersøke om din router "ikke har problemer" med den før en oppdatering oppfordres.

 

Har lest om issues med D-link nytt og gammelt, belkin og til og med linksys. Er veldig kjipt å måtte skru ned eller værste fall av kryptering bare for å benytte seg av trådløst.

Endret av alaruz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...